Verksamhetscontroller med erfarenhet av projektstöd sökes till m

Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Borlänge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Borlänge, Falun, Gagnef, Säter, Leksand eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Borlänge, Falun, Gagnef, Säter, Leksand eller i hela Sverige

Vi söker nu en verksamhetscontroller till vår trivsamma statliga kund i Borlänge. Om du är tillgänglig för start i början av juli och söker ett långsiktigt uppdrag, välkommen med en ansökan.

Om uppdraget:

Start är i början av juli 2018 för att pågå till slutet av juni 2019. Det kan även vara aktuellt om förlängning i upp till 2 år. Vår kund är en statlig myndighet med värdeorden pålitliga, engagerade och modiga.

Publiceringsdatum
2018-05-16

Arbetsuppgifter
Ett huvudsakligt fokus för rollen är utbetalning och uppföljning av ersättningar till fastighetsägare enligt Lantmäteribeslut. I och med detta är kunskaper om moms- och skatteregler samt erfarenhet av tillämpning av dessa nödvändiga för att kunna utgöra ett stöd för myndighetens markförhandlare och förrättningslantmätare. I arbetsuppgifterna ingår också kontering av leverantörsfakturor i CDI samt prognos och budgetuppföljning i Agresso.

För rollen ser vi att du har en pedagogisk och kommunikativ förmåga samt att du kan arbeta strukturerat och organiserat. Vidare är det betydelsefullt att du är ansvarsfull, engagerad och stresstålig.

Kvalifikationer
• Högskoleutbildning i företagsekonomi alternativt motsvarande kunskaper som är likvärdiga
• Minst 3 års erfarenhet av controllerarbete i en större organisation (minst 500 anställda)
• 2 års erfarenhet av projektstöd för system med utbetalning och uppföljning av ersättningar till fastighetsägare enligt Lantmäteribeslut
• Mycket goda kunskaper Office-paketet, särskilt Excel
• Erfarenhet av affärssystem, gärna Agresso

Om ansökan:

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Sofie Nilsson på e-postadress: sofie.nilsson@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Alla våra lediga tjänster finner du här: www.bemannia.se/lediga-jobb/

Registrera ditt CV här: www.bemannia.se/registrera-ditt-cv/
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Välkommen till Bemannia - Rätt person direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-05-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sofie Nilsson

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
4145911

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: