VD-assistent till ledande underhållningsbolag

Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en VD-assistent som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på 75% med omgående start och tillsvidare. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN
Vill du arbeta på ett modernt, ledande underhållningsbolag så är detta chansen för dig! Med omgående start och tillsvidare söker vi dig som vill arbeta som VD-assistent. Vi söker dig som tycker det är kul att arbeta i ett högt tempo och kan hantera många bollar i luften. Vi ser också att du är en noggrann och stresstålig person som har en hög servicekänsla. Du trivs att arbeta med driva människor och vill bygga ett starkt varumärke tillsammans med dina passionerade kollegor. I rollen som VD-assistent kommer du arbeta mestadels självständigt så ett krav är att du har lätt för att strukturera och prioritera. Du kommer arbeta i moderna, ljusa lokaler centralt i Stockholm och arbetstiderna är sedvanliga kontorstider måndag-fredag mellan kl. 08:00-17:00 med möjlighet till flex.

Arbetsuppgifter
Som VD-assistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter.

Du kommer till exempel att:

• Boka resor och hotell via deras resebyrå
• Finnas tillgänglig på kontoret och per telefon för att läsa upp inkomna E-mail och besvara dem efter genomgång
• Ha kontakt med deras dotterbolag i de nordiska länderna
• Vara tillgänglig enstaka kvällar och helger för att läsa E-mail och annan service
• Ordna visum
• Biljettstatistik
• Administrera försäkringar till vissa av deras större konserter
• Ordna lunch eller kaffe till möten på kontoret
• "Telefonsluss" dvs. kunna förmedla och ev. avvisa vissa samtal och förfrågningar
• Gå igenom och rensa inkommande post
• Svara på inbjudningar, kvittoredovisning, beställa blommor etc
• Arkivering

VI SÖKER DIG SOM

• Har erfarenhet från en liknande tjänst
• Kan prata och skriva svenska och engelska obehindrat samt har förståelse i norska och danska
• Har goda kunskaper i Office paketet
• Är noggrann, har hög integritet och är stresstålig


Som person är du prestigelös, har ett starkt driv, är serviceinriktad och är flexibel. Du är positiv, lättsam och har förmågan att arbeta självständigt och ha många bollar i luften.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Publiceringsdatum
2017-06-05

Ersättning
Fast

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-07-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63B
10253 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63B

Jobbnummer
3539709

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: