Värd/värdinna På Heltid Till Slättö Förvaltning

Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för Slättö Förvaltnings räkning en värd/värdinna som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt och arbetstiderna ärsedvanliga kontorstider. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN
Slättö utvecklar, äger och förvaltar nya bostäder i svenska tillväxtområden. Genom ett ansvarsfullt, hållbart och engagerat arbete skapar Slättö långsiktiga relationer med hyresgäster, kommuner och investerare. Deras fastigheter finns i Sveriges ledande regionstäder och leder själva förvaltningen av sina portföljer.

Nu söker de en värd/värdinna som både ska arbeta i deras reception, konferens och med enklare kontorsuppgifter. Personen i fråga kommer ha stort eget ansvar så det gäller att man är initiativtagande, självgående och brinner för service i första klass. Inskolning kommer ske från maj till början på juli. Sedan är starten i augusti.
Du kommer att sitta i moderna lokaler mitt i Stockholm City på Grev Turegatan 19.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och Slättö Förvaltnings önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som ambassadör hos Slättö.

Publiceringsdatum
2018-04-18

Arbetsuppgifter
Som värd/värdinna kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter.

Du kommer till exempel att:

• Välkomna kunder och besökare samt svara i deras porttelefon.

• Hantera bokningar av konferensrum och bokning utav frukostar/luncher.

• Förbereda lokalerna inför dagens möten och konferenser.

• Upp- och nerdukning vid förtäring (frukost, lunch, fika) samt servering.

• Boka restauranger, bud, resor och hotell

Tjänsten passar dig som vill få in en fot på en erkänd och snabbväxande fastighetsförvaltning och få mer erfarenhet i rollen som värdinna.

VI SÖKER DIG SOM

• Har erfarenhet från reception, konferens eller hotell

• Har servicevana

• Kan uttrycka sig väl på svenska och engelska i både tal och skrift

• Mycket god datorvana och stor kundksp inom Office-paketet

Det är meriterande om du:

• Har arbetat på ett fastighetsbolag tidigare

Som person är du noggrann, strukturerad och driven.

ÖVRIG INFORMATION

• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

• Denna rekryteringsprocess hanteras utav Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla frågor angående tjänsten går till oss.

• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor besvaras dessa pårekrytering@rpbemanning.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sandra Bäckman sandra.backman@rpbemanning.se

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63, Stockholm

Jobbnummer
4091202

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: