Vakmästare på deltid till Diskrimineringsombudsmannen i Stockholm

Novare Bemanning AB / Vaktmästarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla vaktmästarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Novare Bemanning AB i Stockholm, Botkyrka, Nynäshamn, Uppsala, Enköping eller i hela Sverige

Som konsult hos oss får du en dedikerad konsultchef som du träffar regelbundet. Karriärrådgivning, tips och tankar för din utveckling. Vi har en aktiv feedback kultur med fokus på positiv utveckling. Intervjuträning inför nya möjliga uppdrag. Tillgång till möjliga uppdrag inom Novare koncernen. Novare Bemanning erbjuder bemanningstjänster till offentlig och privat sektor. Vi vill bygga ett nytänkade bolag med fokus på att få kandidater, kunder och konsulter att förstå, utveckla och formulera sina behov av efterfrågan. Genom oss ska man få relevant och tydlig guidning oavsett om du är arbetssökande, redan anställd konsult eller uppdragsgivare. Novare Koncernen är ett av sveriges ledande HR Service företag som genomför årligen ca 600 rekryteringar per år samt många bemannings och interimsuppdrag. Novare har funnits i 20 år och startades av investor. 2015 köpte personalen ut företaget från Investor och ägs idag av nyckelpersoner inom personalen.

Är du vaktmästare med tidigare erfarenhet inom offentliga verksamheter? Är du initiativrik och lösningsorienterad? Då har vi en möjlighet för dig! Nu söker vi en vaktmästare på deltid till en myndighet i Stockholm.

För att lyckas med just din ansökan, tror vi på ett starkt samarbete som gör att vi på Novare Bemanning bland annat erbjuder dig värde genom karriärsamtal, intervjuträning och välarbetad marknadsföring av din profil under processens gång. Låter detta som en möjlighet för dig? Då är du varmt välkommen med din ansökan redan nu!

Om uppdraget

Vi på Novare Bemanning är en stolt och godkänd leverantör av det statliga ramavtalet i Sverige. Just nu söker vi en vaktmästare på deltid till Diskrimineringsombudsmannen i Stockholm.

Som vaktmästare på myndigheten kommer du att tillhöra infrastrukturenheten vars uppdrag är att stödja myndigheten och säkerställa en funktionell, effektiv och säker verksamhet.

Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innebära hantering av utrustning, ta emot bud/varor, hantera återvinning samt övriga förekommande arbetsuppgifter inom kontorsservice.

Som person söker vi dig som är serviceinriktad, strukturerad och lösningsorienterad. Du arbetar effektivt och samarbetar väl i grupp.

Exempel på dina arbetsuppgifter

Ansvar för mottagande och utförande av inkommande frågor/serviceärenden
Hantering av kontorsförråd på myndigheten vilket inkluderar att fylla på material mm
Hantering av utrustning i gemensamhetsutrymmen
Ta emot bud/varor samt packa upp och distribuera
Pallhantering av varor Genomföra felsökningar rörande lokalen, avhjälpa möjliga fel själv alternativt rapportera och följa upp fel tillsammans med hyresvärden eller andra leverantörer
Hantera återvinning på myndigheten och se till att materialet forslas till angivet återvinningsrum i fastigheten
Hantering av sekretesskärl
Se till att det är rent och snyggt i lokaler samt vid behov iordningställa inredning och utrustning * Inventering av inredning och utrustning
Dokumentera åtgärder
Övrigt förekommande kontorsservicearbete.

Krav för tjänsten

minst sex (6) månaders arbetslivserfarenhet som vaktmästare
grundkunskaper i MS Office eller likvärdigt
kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift.
erfarenhet av liknande arbete i offentlig verksamhet.

Uppdragsperiod och omfattning

Uppdraget är på deltid, mellan 20-40% efter överenskommelse. Planerad start är den 3 augusti 2024 till och uppdraget pågår tom 15 juni 2026. Placeringsort är hos myndigheten i Stockholm.

Ansökan

Då urval sker löpande kan tjänsten komma till att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Var därför beredd med din ansökan redan nu. Sista ansökningsdag är 2024-04-14. Du är varmt välkommen!

Notera att vi tyvärr inte tar emot ansökningar via mail med anledning av GDPR. Om du däremot har frågor eller funderingar kring tjänsten så får du gärna kontakta Miranda Nilsson på miranda.nilsson@novare.se

Hoppas vi ses!

Som konsult hos oss

Novare Bemanning bygger karriärer och stöttar organisationer. Vi är ett personligt och samhällsengagerat bolag som erbjuder interims och bemanningstjänster till både den offentliga och privata sektorn. Tillsammans med oss bidrar du till ett hållbart arbetsliv. Vi tar personlig utveckling till en helt ny nivå och är en unik arbetsgivare i branschen.

När du arbetar som konsult ute på uppdrag hos våra kunder kommer du att ha ett nära samarbete med din konsultchef. Du kommer att ha regelbundna avstämningar utifrån en aktiv feedback-kultur där du utvecklar ditt självledarskap och de verktyg som du behöver för att nå ditt önskade mål. Det finns även möjlighet för dig som interimskonsult som har eget bolag att vara underkonsult och fakturera oss för arbetad tid.

Novare Koncernen är ett av Sveriges ledande HR Serviceföretag som årligen genomför ca 600 rekryteringar samt många bemannings och interimsuppdrag. Novare har funnits i 20 år och startades av Investor. 2014 köpte personalen ut företaget från Investor och ägs idag av nyckelpersoner inom personalen.

Ersättning
Månadslön - Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-04-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Novare Bemanning AB (org.nr 556783-4782), https://novare.se/bemanning

Arbetsplats
Novare Bemanning

Jobbnummer
8575620

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Novare Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Novare Bemanning AB: