Utredningssekreterare - Hudiksvalls kommun, Hudiksvalls kommun Kommunledningskontoret - Administratörsjobb (offentlig verksamhet) i Hudiksvall
Utredningssekreterare
Hudiksvalls kommun, Hudiksvalls kommun Kommunledningskontoret / Administratörsjobb (offentlig verksamhet) / Hudiksvall
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla administratörsjobb (offentlig verksamhet) i Hudiksvall, Nordanstig, Söderhamn, Ljusdal
Visa alla jobb hos Hudiksvalls kommun, Hudiksvalls kommun Kommunledningskontoret i Hudiksvall

Kansliavdelningen, som är en del av kommunledningskontoret

Publiceringsdatum
2008-04-25

Arbetsuppgifter
Ge stöd och service åt förtroendevalda och anställda inom kommunledningskontoret. Allmänna kontorsgöromål, ärendeberedning, protokollsskrivning, uppföljning och expediering av beslut i olika politiska instanser. Utrednings- och projektarbeten. Vid behov ersätta övrig personal på avdelningen, övrigt förekommande arbetsuppgifter på avdelningen.

Kvalifikationer
Samhällsvetenskaplig utbildning på högskolenivå, erfarenhet av administrativt arbete i en politisk organisation. God datorvana samt kunskap inom Officepaketet. God förmåga att uttrycka sig i tal och skrift, god samarbetsförmåga samt god förmåga att arbeta självständigt.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare, tillträde: 2008-09-01

Ersättning
Lön/Sysselsättningsgrad: Fast lön/heltid

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-05-16
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Pia Embretsén, 0650-19133, pia.embretsen@hudiksvall.se

Facklig kontakt
Åke Norberg, SACO, , 070-688 86 82
Birgitta Molin, SKTF, 0650-19416, birgitta.molin@hudiksvall.se

Företag
Hudiksvalls kommun, Hudiksvalls kommun Kommunledningskontoret

Adress
Hudiksvalls kommun, Hudiksvalls kommun Kommunledningskontoret
82480 Hudiksvall

Jobbnummer
203201

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hudiksvalls kommun, Hudiksvalls kommun Kommunledningskontoret: