Uthyrare till Höganäshem

Aktiebolaget Höganäshem / Receptionistjobb / Höganäs
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Höganäs, Bräcke, Helsingborg, Ängelholm, Bjuv eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Aktiebolaget Höganäshem i Höganäs

UTHYRARE TILL VÅR KUNDSERVICE

AB Höganäshem är ett modernt bostadsbolag som har cirka 1 400 bostäder och 200 lokaler. Sedan starten på 1950-talet har företaget växt och finns nu med ändamålsenliga lägenheter i Höganäs, Jonstorp, Viken och Östra Lerberget. AB Höganäshem förvaltar och sköter sina egna fastigheter med hjälp av sakkunniga experter inom respektive områden. Höganäshem satsar på trygghet, tillgänglighet och miljö.

Tjänsten

Som uthyrare på AB Höganäshem erbjuds du ett intressant och omväxlande arbete i en attraktiv region. Kundservice på Höganäshem består av tre medarbetare, två uthyrare samt en receptionist. Som uthyrare arbetar du bland annat med uthyrning av lägenheter, lokaler, garage och parkeringsplatser. Arbetet är fritt och självständigt, men innehåller även mycket kontakt och samarbete med övriga medarbetare inom Höganäshem.

Tjänsten är en deltidstjänst, 75 %.

Publiceringsdatum
2016-01-26

Dina arbetsuppgifter
Ansvarig för uthyrning av lägenheter, lokaler, garage inom en del av fastighetsbeståndet, vilket innebär alltifrån hantering av uppsägningar till visningar av lägenheter samt kontraktshantering.
Vidare ingår det i arbetet att svara i telefonväxeln samt att ta emot besökare. Utöver det ingår hyresavisering, viss del marknadsföring samt andra arbetsuppgifter som kan förekomma på en mindre arbetsplats.

Kvalifikationer
Har du tidigare erfarenhet från en liknande roll eller erfarenhet inom fastighetsbranschen är det meriterande.
Datorvana i till exempel Word och Excel, samt något fastighetssystem. Höganäshem använder Vitec Hyra.
Goda kunskaper i svenska och engelska, ett tredje språk är meriterande.
Körkort och tillgång till egen bil.

Dina personliga egenskaper
Serviceinriktad: Du svarar för att leverera god service och ett professionellt bemötande och agerar samtidigt som ambassadör för vår verksamhet.

Strukturerad: Du är organiserad, har god administrativ förmåga samt prioriterar inom arbetet på ett effektivt sätt.

Initiativrik: Du är driven och ansvarstagande samt gillar ett varierande arbete med tidvis högt tempo.

Samarbetsförmåga: Du arbetar bra med andra människor och relaterar till dem på ett lyhört och smidigt sätt. Du är duktig på att lyssna och kommunicera.

Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Ekonomichef Magnus Nordström på telefonnummer 042-33 78 84.

Om du tycker att tjänsten låter intressant, skicka in din ansökan senast söndagen den 14 februari via e-post till hoganas@hoganashem.se eller post till AB Höganäshem, Box 96, 263 21 Höganäs. Märk ansökan med uthyrare.

Vi ser framemot din ansökan!

Körkortskrav
B
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Deltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Ansökan kan skickas till e-postadress: magnus.nordstrom@hoganashem.se

Kontakt
Magnus Nordström, Ekonomichef 042-337884 (Stationär) magnus.nordstrom@hoganashem.se

Företag
AKTIEBOLAGET HÖGANÄSHEM

Adress
AKTIEBOLAGET HÖGANÄSHEM
BOX 96
26321 HÖGANÄS

Kontorsadress
ÖSTRA PARKGATAN 2
HÖGANÄS

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 042-337878
E-postadress: hoganas@hoganashem.se

Jobbnummer
2634724

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Aktiebolaget Höganäshem

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Aktiebolaget Höganäshem: