Uthyrare

Willhem AB (Publ) / Butikssäljarjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Willhem AB (Publ) i Helsingborg, Malmö, Halmstad, Borås, Göteborg eller i hela Sverige

Willhem söker en vikarierande uthyrare till Helsingborg
Är du en stjärna på att skapa goda kundrelationer och vill växa tillsammans med Willhem i Helsingborg? Vi ser fram emot att välkomna en ny kollega och uthyrare till teamet. Vi söker dig som trivs med att jobba mot uppsatta mål och som vill bidra med engagemang och nytänkande.
I gengäld välkomnas du till ett gott gäng med samarbete och laganda som ledord. Tjänsten är ett vikariat för en föräldraledighet, med start omgående och tom. 15 sept. 2024.
Var med och skapa värde för både Willhem och våra kunder
Som uthyrare hos Willhem ansvarar du för uthyrningen av olika typer av objekt, framför allt hyreslägenheter och p-platser. Du kommer att vara en nyckelspelare för att nå vårt affärsmässiga mål att ha alla våra objekt uthyrda. Hyresgästen, vår kund, kommer att vara ditt absoluta fokus och du kommer att ha daglig kontakt med såväl befintliga som potentiella kunder. Du kommer att ha ett nära samarbete med andra uthyrare och arbeta i team för att i samverkan uppnå riktigt bra resultat.
Som uthyrare hos Willhem erbjuds du en varierad roll med stort eget ansvar och en mix mellan administrativa uppgifter på kontoret och arbete ute på plats i våra fastigheter.
Dina huvudsakliga ansvarsområden är:

Uthyrning av bostäder, p-platser samt lokaler och andra uthyrningsbara ytor enligt uppsatta mål
Proaktivt arbete med att hitta nya kunder och uthyrningsmöjligheter
Genomföra lägenhetsbesiktningar
Visning av lägenheter och skapa digitala lägenhetsvisningar genom scanning och filmning
Skapa annonser på willhem.se och övrigt säljmaterial för att stödja uthyrningen.
Värdeskapande kommunikation med potentiella och befintliga hyresgäster
Identifiera och bidra till ökade intäkter via merförsäljning
Kontroll inför hyresavisering samt kundfakturering
Nära samarbete med övriga kollegor på orten
Löpande förvaltningsfrågor såsom störnings- och inkassoärenden, nyckelhantering och beställningar

Vår blivande kollega?
Vi söker dig med tidigare erfarenhet av sälj och kundservice som är öppen för att dela med dig av nya idéer och tänka kreativt. Om du är prestigelös och hjälpsam kommer du att trivas i vårt goa gäng på ca 20 personer. Vi tror på att mångfald och olika perspektiv ger upphov till innovation, så vi välkomnar även dig som inte har tidigare erfarenhet av fastighetsbranschen.
Vi kommer dela med oss av kunskap inom hyresrätt, fastighetssystem med mera, sådant som du behöver för att bli en riktigt bra uthyrare. Det vi förväntar oss av dig är att du kommer in med mycket driv, en vilja att uppnå bra resultat och erfarenheter som gör att du snabbt kommer in i en säljande och serviceinriktad roll. Vi tror också att vår framtida kollega är en riktig lagspelare som bidrar med en stor dos positiv energi. Hos oss kommer du arbeta i en hel del olika system så det är en stor fördel om du är en van dataanvändare och har erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter. B-körkort är också en nödvändighet för att kunna ta dig runt mellan våra fastigheter.
Willhems erbjudande
Hos Willhem välkomnas du till ett nyskapande bostadsbolag som kännetecknas av en framåtsträvande och hjälpsam kultur. Du kommer att ha stora påverkansmöjligheter i en föränderlig miljö med korta beslutsvägar. Vi värnar om din hälsa och välmående genom att erbjuda förmåner som friskvårdstimme och ett generöst friskvårdsbidrag samt kompetensutveckling och regelbundna trivselaktiviteter.
Välkommen med din ansökan!
Vi ser vi fram emot din ansökan senast den 28 november via http://jobb.willhem.se/. Urval och intervjuer kommer att ske löpande så vänta inte med att söka!
Innan erbjudande om anställning genomförs en bakgrundskontroll innehållande rättslig och ekonomisk bakgrund.
Har du några frågor om tjänsten ber vi dig kontakta fastighetschef Niki Radjenovic på mejl niki.radjenovic@willhem.se

På Willhem jobbar vi för att både hus och människor ska må bra. Som ett av de ledande bostadsbolagen i Sverige är vår vision att skapa hyresbostäder där människor trivs och kan känna sig stolta över sitt boende. Huvudkontoret ligger i Göteborg och drygt 300 personer arbetar idag hos Willhem. Marknadsvärdet på fastigheterna uppgår till 57 miljarder och ägare är Första AP-fonden. Läs mer om oss, vår historia och våra värderingar på story.willhem.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-11-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Willhem AB (Publ) (org.nr 556797-1295), https://www.willhem.se/
Lilla Garnisonsgatan 31 (visa karta)
254 67  HELSINGBORG

Arbetsplats
Willhem AB Publ

Jobbnummer
8284380

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Willhem AB (Publ)

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Willhem AB (Publ):