Utåtriktad och självgående löneadministratör!

SJR AB Konsultverksamheten / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SJR AB Konsultverksamheten i Göteborg, Mölndal, Alingsås, Borås, Uddevalla eller i hela Sverige

SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag med inriktning mot Ekonomi och Bank & Finans. Sedan 1993 har SJR byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 200 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö och Göteborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North-listan. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.
Vi söker nu en utåtriktad löneadministratör till ett av våra kundföretag. Tjänsten är ett mammavikariat på ca 5 månader med start i maj.

Publiceringsdatum
2011-03-02

Dina arbetsuppgifter
Som löneadministratör kommer du självständigt att administrera månadslöner för ca 60 tjänstemän. Arbetet ställer krav på eget driv och stor integritet och respekt för sekretessbelagda uppgifter. Du har många kontakter gällande lönefrågor och avtal, därför tycker vi att det är viktigt att du trivs i en serviceinriktad roll. Vi vill att du är väl förtrogen med lönerelaterade frågor såsom reseräkningar, traktamenten, förmåner, pensioner, tjänstebilar och kan göra bokföringar samt avstämningar avseende semesterlöneskulder och diverse regler. 
Bakgrund
Lönesystemet är Hogia Lön och det är naturligtvis meriterande om du tidigare har arbetat med detta system alternativt har erfarenhet av liknande system, gärna också arbetet i olika rapporteringssystem. Vidare är det viktigt att du har erfarenhet av ekonomirelaterande arbetsuppgifter och kan registerera fakturor etc. Centralt för denna roll är att du är mycket duktig i excel, att du kan läsa in filer och jobba med makron samt kan god engelska i tal och skrift. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och ser gärna att har en stark personlighet, kunna ifrågasätta och analysera, är nogrann, stresstålig och tycker om att ta ansvar. Vidare är det självklart att du är social, utåtriktad och har humor.

Så ansöker du
Då urval och intervjuer sker löpande ber vi dig skicka in din ansökan omgående. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Hanna Olausson, 031-333 54 73.

Arbetstider och omfattning
tillsvidare

Ersättning
enl ök

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-04-01
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Hanna Olausson, +46 031-333 54 73

Företag
SJR AB Konsultverksamheten

Adress
SJR AB Konsultverksamheten
Box 7420
10931 Stockholm

Jobbnummer
865265

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SJR AB Konsultverksamheten

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SJR AB Konsultverksamheten: