Upphandlare till spännande myndighetsuppdrag

Randstad Sweden Group AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad Sweden Group AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Upphandlare
Vi söker nu en ekonom med erfarenhet från upphandling till vår kund på Kungsholmen.
Som Upphandlare hos vår kund får du, förutom attraktiv påbyggnad för ditt CV, även möjligheten att bygga vidare på dina tidigare kompetenser inom ekonomi och upphandling.
Genom detta uppdrag får du även chans att arbeta tillsammans med härliga kollegor i en trygg och utvecklande miljö!
Har du en avklarad högskoleutbildning inom ekonomi eller upphandling, samt erfarenhet av att leda och samordna projekt? Då har vi på Randstad nästa uppdrag för dig!

Omfattning: 75 - 80 %

Uppdragsperiod: start från 4-11 mars fram till i juni 2019

Publiceringsdatum
2019-02-15

Dina arbetsuppgifter
Myndighetens står inför en kontorsflytt i juni månad 2019 och behöver nu stöd från en upphandlare i att planera och samordna kontorsflytten. De är nu i behov utav en upphandlare som ska ansvara för några av deras avtal och säkerhetsställa vilka som behöver förlängas kontra vilka som behöver göras nya upphandlingar på.

Inför flytten pågår det rekryteringar. Du som blir aktuell för detta uppdrag har också som ansvar att hela tiden informera och uppdatera personalen om vad som händer så de känner sig trygga.

På plats får man ett eget rum med en bärbar dator. Den administrativa chefen på myndigheten blir din arbetsledare. Uppdraget innebär eget ansvar att läsa på och ta del av ledningsgruppens tankar för att sedan hjälpa dom utforma ett logistikschema.

Arbetsuppgifter
• Samordna myndighetens kontorsflytt, räkna stolar, bord, stolar m.m.
• Samordna kontakter med konsulter och leverantörer
• Ansvara för ungefär 50 avtal, ska de förlängas eller göras nya upphandlingar
• Teckna avtal med leverantörer
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Kvalifikationer
Här behöver du:

• Universitet eller högskoleutbildning inom ekonomi
• Tidigare erfarenhet från upphandling
• Erfarenhet från offentlig förvaltning
• Erfarenhet av att leda eller samordna projekt.

För den här tjänsten söker vi dig som är driven, självgående, kommunikativ och har förmågan att tänka logiskt. Är du dessutom praktiskt lagd med ett bra koordinationssinne då många möbler ska flyttas så kommer du att bli en uppskattad kollega hos oss.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad ett av världens största företag inom rekrytering och bemanning. Vi hjälper både stora och små organisationer att hitta rätt personal. Det innebär att vi kan erbjuda hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Så oavsett om du söker extrajobb eller fast anställning har du hamnat helt rätt. Vi har goda möjligheter att hitta rätt karriärvägar för just dina önskemål.

Sista dag att ansöka är 2019-02-18, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Josefin Tängnander | josefin.tangnander@randstad.se [ mailto:josefin.tangnander@randstad.se ] |

Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-02-19
Ange följande referens när du ansöker: 201203915
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Josefin Tängnander

Företag
Randstad Sweden Group AB

Adress
Randstad Sweden Group AB
Regeringsgatan 65
11156 STOCKHOLM

Kontorsadress
Regeringsgatan 65, 11156 STOCKHOLM

Jobbnummer
4615770

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad Sweden Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad Sweden Group AB: