Uppdragsansvarig till Olivia Personlig Assistans i Östergötland

Olivia Personlig Assistans AB / Administratörsjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Olivia Personlig Assistans AB i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige

Olivia Personlig Assistans kombinerar det stora assistansbolagets samlade kompetens och erfarenhet med det lilla lokalkontorets möjlighet att vara personlig och lättillgänglig. Vårt mål är att erbjuda den bästa personliga hjälpen och assistansen på ett omtänksamt och engagerat sätt. Vi ska utveckla och förbättra livet för människor med funktionsvariationer. Via personalen på något av våra 10 lokalkontor erbjuds funktionsvarierade råd och stöd när det gäller att anställa personliga assistenter och att administrera den personliga assistansen. Vi har idag 240 kunder och närmare 1200 assistenter som gör ett fint jobb varje dag året runt. Som assistent hos oss får du genomgå ett gediget utbildningsprogram som både ger dig trygghet i din yrkesroll och kunden en säker assistans.



Nu söker vi en Uppdragsansvarig till vår verksamhet i Östergötland. Du kommer tillsammans med oss jobba på båda våra kontor som finns i Linköping och Norrköping. Vi arbetar i ett team med kollegor som stöttar och guidar varandra i det dagliga arbetet. Vi strävar efter att ha ett professionellt och varmt klimat i vår arbetsgrupp där kunden alltid står i fokus. Vi strävar även efter att alla våra anställda, från assistent till uppdragsansvarig chef, ska ha en god arbetsmiljö och en bra och hållbar arbetssituation som gör att de trivs.
Som Uppdragsansvarig är du ansvarig för kundkontakt, arbetsledning och administration för ett antal assistansgrupper. I arbetsuppgifterna ingår bl.a. kontakt med kunder, kvalitetsarbete och aktiviteter, rekrytering och bemanning, externa kontakter som Försäkringskassa och god man, lönerapportering och administration av assistanstimmar. I chefskap gentemot assistenter ingår t.ex. att hålla i personalmöten, utveckling- och lönesamtal, arbetsmiljöarbete och konflikthantering.

Det är meriterande att du har erfarenhet från LSS-verksamhet f f a personlig assistans. En positiv attityd, att vara handlingskraftig, flexibel och lösningsorienterad är viktiga egenskaper som vi behöver av de som är intresserade av att komma till oss för att våra kunder skall få den bästa personliga assistansen som erbjuds på marknaden. Kundrelation i huvudfokus behöver blandas med administrativ förmåga och god samarbetsförmåga.
Det är önskvärt att du har erfarenhet av arbetsledning och personlig assistans. Viktigt är att du är framåt och stresstålig samt att du har en stark känsla för service. Din sociala kompetens är en förutsättning för detta arbete som präglas av ständig interaktion med medarbetare och kunder.

Du kommer tillsammans med oss jobba på båda våra kontor som finns i Linköping och Norrköping. Vårt huvudsakliga upptagningsområde är Östergötland men vi har även några mer långväga kunder. Körkort och tillgång till egen bil är ett krav.

Tjänstgöringsgrad 100% med inledande provanställning på 6 mån.
Oreglerad arbetstid.
Fast månadslön, individuell lönesättning. Kollektivavtal finns.
Tillträde så snart som möjligt enligt överenskommelse.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-04-22

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-05-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Linda Sundberg 0704589776
Camilla Bengtsdotter 018-4728001

Företag
Olivia Personlig Assistans AB

Adress
Olivia Personlig Assistans AB
Bielkegatan 1 a
58221 Linköping

Kontorsadress
Bielkegatan 1 a 58221 Linköping

Jobbnummer
4099365

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Olivia Personlig Assistans AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Olivia Personlig Assistans AB: