Undersköterskor semestervikariat

Älvkarleby kommun, Socialförvaltningen / Undersköterskejobb / Älvkarleby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla undersköterskejobb i Älvkarleby, Gävle, Tierp, Sandviken, Ockelbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Älvkarleby kommun, Socialförvaltningen i Älvkarleby

Älvkarleby kommun ligger mellan Uppsala och Gävle där Dalälven möter havet. Nytt regionaltåg och ny E4 gör att kommunen kommit mycket närmare Stockholm och Mälardalen. Älven och havet erbjuder attraktiva och varierande boendemiljöer.

Publiceringsdatum
2009-02-09

Arbetsuppgifter
Vi behöver utbildade undersköterskor för tjänstgöring inom kommunens olika verksamheter. Verksamheterna består av hemtjänst, särskilda boende för äldre, gruppboenden, servicehus, nattpatrull samt LSS-verksamhet i enskilda hem.

Kvalifikationer
För vikariatet adekvat utbildning. Du bör helst ha någon form av erfarenhet, vara flexibel i ditt arbetssätt och ha god förmåga till samarbete samt ett stort personligt engagemang. Du bör kunna lämna erforderliga referenser. Du är 18 år fyllda.

Arbetstider och omfattning
Vikariat, tillträde: Enligt överenskommelse, upphör: 2009-08-31

Ersättning
Lön/Sysselsättningsgrad: Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2009-03-08
Vi ser gärna sökande med undersköterskeutbildning.
Vi ber dig söka tjänsten genom länken i denna annons för att underlätta vår hantering av inkomna ansökningar.
Ange följande referens när du ansöker: 3 / 2009
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Kerstin Stark, 026-833 13
Marju Sjöberg, 026-832 68
Kicki Möller, 026-83291

Facklig kontakt
Yvonne Mattsson, 026-83005

Företag
Älvkarleby kommun, Socialförvaltningen

Adress
Älvkarleby kommun, Socialförvaltningen
Box 4
81421 Skutskär

Jobbnummer
397739

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Älvkarleby kommun, Socialförvaltningen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Älvkarleby kommun, Socialförvaltningen: