Undersköterska 50% - Orust Kommun, Sociala Omsorgsförvaltningen - Undersköterskejobb i Orust
Undersköterska 50%
Orust Kommun, Sociala Omsorgsförvaltningen / Undersköterskejobb / Orust
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla undersköterskejobb i Orust, Stenungsund, Lilla Edet, Uddevalla
Visa alla jobb hos Orust Kommun, Sociala Omsorgsförvaltningen i Orust

Placering:
Tegneby hemtjänst

Publiceringsdatum
2008-01-22

Dina arbetsuppgifter
Arbetet består i att stödja äldre och funktionshindrade personer i sin vardag enligt socialtjänstlagens intentioner. Det innebär att du som arbetstagare skall bevara, förändra och utveckla människors egna resurser. Du kommer att få utföra vissa hälso- och sjukvårdsuppgifter efter delegation från kommunsköterskan.

Kvalifikationer
Omvårdnadsprogrammet eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Körkort är ett krav.

Personliga egenskaper :
Du skall kunna bemöta personer i olika situationer på ett professionellt sätt. Vi söker dig som har förmågan att tillsammans med gruppen skapa ett klimat där du och dina arbetskamrater arbetar mot gemensamma mål/delmål. Du skall vara flexibel, ansvarskännande, initiativrik och ha lätt för att samarbeta med andra människor.

Tillträdesdag:
Snarast efter överenskommelse Körkort
B körkort fordras.

Anställningstyp/arbetstider
Tillsvidareanställning 50%

Ersättning
Individuell lönesättning,ange löneanspråk

Kontakt
Mikael Lundström, 0304-455 43, Enhetschef

Facklig kontakt
Karin Rundblom, 0304-312 39, Kommunal

Så ansöker du
Välkommen med Din ansökan till:
Orust kommunstyrelseförvaltning
Personalenheten
473 80 Henån
Sista ansökningsdag 2008-02-05
Ange följande referens när du ansöker: 2008:95

Företag
ORUST KOMMUN, Sociala omsorgsförvaltningen
47380 HENÅN
Telefonnummer: 0304-33 40 00
Mer information på http://www.orust.se

Jobbnummer
105838

Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Orust Kommun, Sociala Omsorgsförvaltningen: