Tysktalande säljsupport

Hero AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om kunden:
Nu söker vi en tysktalande medarbetare för en roll inom support och orderhandläggning till vår kund Expand International AB. Tjänsten är belägen på Expands huvudkontor som ligger vid Globen i Stockholm. Företaget har sälj- och marknadsbolag i Frankrike, Storbritannien, Tyskland, USA och Sverige. Expand är föregångare inom tillverkning och marknadsföring av portabla mediadisplayer och ett av de ledande företagen på världsmarknaden. Genom att erbjuda möjligheten att marknadsföra sig direkt där målgruppen finns har Expands produkter blivit en avgörande del av företags och organisationers mediamix världen över.

Om tjänsten:
Som säljsupport blir du mellanhanden mellan säljare, organisation och kund vilket innebär att du har det övergripande administrativa ansvaret över lagda beställningar. All kommunikation med både kund och säljare som sker efter en färdig affär går genom dig. Du ser till att varorna beställs, produceras, levereras och faktureras genom att kommunicera internt med ekonomi-, print- och logistikavdelningen. Säljsupportavdelningen tar emot samtliga mail och samtal från kunder och ser till att de snabbt får återkoppling och leverans.
Exempel på ärenden är order-, reklamations-, faktura- och leveransfrågor där du även ansvarar för uppföljning efter avslutat ärende. Det är ett högt tempo med korta leveranstider och mycket höga servicekrav där du förväntas brinna för att alltid vilja göra kunden nöjd.

Möjligheter:
Du har nu chansen att, på ett stort internationellt företag, få arbeta brett med en god inblick i verksamheten och har goda möjligheter att utvecklas ytterligare inom sälj, service och orderhandläggning.

Krav:
Vi söker dig som har minst 2 års arbetslivserfarenhet från administration och support, gärna inom en liknande roll. Du hanterar både tyska, svenska och engelska på en god nivå i både tal och i skrift. Har du tidigare arbetet i affärssystemet Jeeves är detta meriterande. Då rollen innebär många kontaktytor både internt och externt söker vi dig som har en god känsla för service, är kommunikativ och pedagogisk. Vi ser även att du drivs av att mötas av nya situationer, arbetar proaktivt och är flexibel.

Tillträde, omfattning och anställning:
Uppdraget är ett konsultuppdrag vilket innebär att du anställs av Hero och arbetar ute hos vår kund. Tjänsten föreligger under kontorstider, heltid motsvarande 37,5h/veckan, med start första juni och pågår cirka ett år framåt med möjlighet till förlängning för rätt kandidat.

Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen "ansök" längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut.
Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Natalie på rekrytering@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

Söker du via mobilen?
Det går jättebra att bifoga ditt cv när du har tillgång till en dator. Kom ihåg din inloggning och komplettera informationen så snart som möjligt så har vi allt vi behöver för att du ska bli aktuell för intervju!

Kolla gärna in vår sida på Facebook för ytterligare jobbuppdateringar och för mer information om oss via https://www.facebook.com/Hero-194458207577/?ref=aymt_homepage_panel

"We are heart working"

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-04-07

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-05-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Natalie Ebenfelt

Företag
Hero AB

Adress
Hero AB
Grev Turegatan 30
11438 Stockholm

Kontorsadress
Grev Turegatan 30 11438 Stockholm

Jobbnummer
3425911

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: