Two Technical IT Support

Temp-Team Sverige AB / Supportteknikerjobb / Tranemo
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Tranemo, Svenljunga, Gislaved, Gnosjö, Ulricehamn eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Temp-Team Sverige AB i Tranemo, Ulricehamn, Borås, Mullsjö, Jönköping eller i hela Sverige

Tjänstebeskrivning
Role Purpose:
To provide and maintain continuity of service for all Desktop devices (hardware, software and connectivity) for the customer and resolve any technical issues which may occur within agreed contractual service levels.

Key Accountabilities

• Respond to allocated customer incidents (hardware, software and connectivity) and service requests and manage through to a successful resolution within agreed service levels.
• Deliver IMAC and desk-side support services to the customer in line with agreed project timescales and service levels.
• Deliver hard and soft break fix services for laptops and desktops across the customer site portfolio.
• Provide standard and approved hardware and software (operating systems and standard office applications) support and maintenance on Desktop Devices for their entire lifecycle (including the remote management of Desktop Devices using appropriate tools).
• Support, manage and maintain the configuration and installation of the Desktop, including patch updates and hardware replacements.
• Identify and obtain from the vendor any spares required to respond to incidents and ensure that the customer is kept informed of any resulting delays.
• Monitor security profiles and anti-virus software on all Desktop Devices and take appropriate action in the event of non-compliance with security requirements.
• Ensure that each Desktop Device is installed with the appropriate Desktop image.
• Provide VIP support for Desk side issues.
• Maintain a high level of communication at all times with the customer, colleagues and senior members of staff and provide timely updates to the Service Desk so that progress against each individual incident can be updated as required.

Skills / Competencies / Experience Required

• Minimum:1-3 years' experience in onsite support for role holder to perform fully and effectively in role.
• Good knowledge and experience in Microsoft Desktop software (Windows XP / 7 / 8 / 10 / OS) is a requirement.
• Previous experience with Service Management Tool - Service Now.
• Expertise on EUC tools, remote support tools, MS Office and Outlook.
• Awareness of the ITIL process of Incident, Change, Problem, Service Request and related activities such as spare and buffer stock management.
• Strong communication skills (verbal, written and reading) in English to ensure tickets can be understood and responded to within agreed service levels.

Preferable additional skills

• A good understanding of Lync, VPN and mobile device support.
• Knowledge of AD, Networking and smart hands and feet support.
• Knowledge and experience of supporting MAC devices and tablets.


Ansökan
OBS!OBS! ANSÖKAN PÅ ENGELSKA!! Du söker tjänsten via länken nedan. Då vi har ett löpande urval till tjänsten är det viktigt att du skickar din ansökan så fort som möjligt för att öka dina chanser att komma med i urvalsprocessen.
Omgående start med geografiskt läge nära Tranemo!
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Gunde Algebäck, telefonnummer 0709-952190 på TEMP-TEAM.
TEMP-TEAM är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och har i över 38 år framgångsrikt rekryterat medarbetare till såväl börsnoterade företag som mindre verksamheter. Vi är en del av en internationell koncern och tillsätter tjänster både inom kollektiv- och tjänstemannasektorn. Läs gärna mer om oss på www.temp-team.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-10-18

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-18
Ange följande referens när du ansöker: 1456
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gunde Algebäck

Företag
TEMP-TEAM Sverige AB

Adress
TEMP-TEAM Sverige AB
Nordstadstorget 6
41105 Göteborg

Kontorsadress
Nordstadstorget 6

Jobbnummer
3756268

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

                   

Prenumerera på jobb från Temp-Team Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Temp-Team Sverige AB: