Två inköpare sökes omgående till myndighet i Borlänge

Bemannia Kontor / Inköpar- och marknadsjobb / Borlänge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Borlänge, Falun, Gagnef, Säter, Leksand eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Borlänge, Falun, Gagnef, Säter, Leksand eller i hela Sverige

Vill du arbeta med att säkerställa att vår kunds anskaffning sker på ett affärsmässigt och juridiskt korrekt sätt samt att rådande föreskrifter och regler efterlevs? Då kan du vara en av de två inköpare som vår kund, en statlig myndighet i Borlänge, nu söker.

Om uppdraget:

Vår kund är en myndighet som arbetar med infrastruktur med en vision att underlätta livet för hela Sverige, genom att se till att att alla kommer fram smidigt, grönt och tryggt. De som arbetar på myndigheten har ett gemensamt brinnande engagemanget för samhället och en strävan att ta samhället framåt.

Publiceringsdatum
2018-02-23

Arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta med att utföra upphandling av rutinkaraktär och avrop från kundens ramavtal. Du arbetar även med direktupphandlingar och förnyade konkurrensutsättningar. I rollen ingår även arkivering och stöd åt kundens upphandlare. Av den anledningen söker vi dig som är strukturerad och administrativt lagd. Vidare har du god förmåga till både självständigt arbete och till arbete i grupp.

Kvalifikationer
• Två års erfarenhet från en liknande yrkesroll.
• Gymnasieutbildning eller motsvarande.
• Goda datorkunskaper.
• Goda kunskaper av Office-paketet.
• Goda kunskaper i svenska och engelska avseende tal och skrift.
• Kunskaper om lagen om offentlig upphandling (LOU) samt erfarenhet av statliga ramavtal är meriterande.
• Erfarenhet av systemen CTM och Proceedo är meriterande.

Vad vi erbjuder dig:

Vi erbjuder dig ett uppdrag som kommer att påbörjas så snart som möjligt och som åtminstone pågår året ut. Chans till sex månaders förlängning finns. Arbetet är förlagt på kontorstider och vardagar. Kunden är en attraktiv och välkänd myndighet som bidrar till samhällets utveckling och du kommer genom ditt arbete hos kunden att utvecklas i din roll som inköpare.

Om ansökan:

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, förnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Alla våra lediga tjänster finner du här: www.bemannia.se/lediga-jobb/

Registrera ditt CV här: www.bemannia.se/registrera-ditt-cv/
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Välkommen till Bemannia - Rätt person direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid med chans till förlängning

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-03-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kristina Fransson

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
3983751

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: