Trivselkoordinator/Administratör till Mios servicekontor i Tibor

MIO AB / Administratörsjobb / Tibro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Tibro, Hjo, Skövde, Karlsborg, Tidaholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos MIO AB i Tibro, Skövde, Mariestad, Mjölby, Lidköping eller i hela Sverige

Mio söker alltid de bästa medarbetarna. Varje dag strävar vi efter att tillsammans med våra butiker leverera ett bättre resultat än föregående dag. Vi vet att stolta medarbetare som trivs med arbetet har stor betydelse för hur kunden upplever Mio. Med gemensamma värderingar, tydligt ledarskap, individuellt ansvarstagande och stimulerande arbetsuppgifter erbjuder vi en attraktiv arbetsplats.



Din roll som Trivselkoordinator/Administratör
Din övergripande uppgift är att arbeta med att se till att kontoret ger en positiv upplevelse för såväl medarbetare som för besökare.

Du samordnar och skapar energifyllda event och aktiviteter som bidrar till en ökad trivsel på företaget - oavsett storlek och omfattning. Rollen innehåller en stor del administrativt arbete såsom utbildningsadministration i Mioskolan, bokningar, samordning och beställningar.

Om dig
Vi söker dig som har ett öga för det där lilla extra som gör vardagen trivsam och enklare för dina kollegor. Det gör du genom att:

- Du har en hög servicegrad och tar dig an dina uppgifter oavsett omfattning.
- Du är noggrann i planering, utförande och uppföljning och lämnar inga detaljer åt slumpen.
- När du inte själv är arrangör för sammankomster är du behjälplig med bokningar och beställningar av olika slag.
- Du är flexibel, lösningsorienterad och positiv gentemot besökare och kollegor.
- Du är både administrativ och praktisk och har en förståelse för helheten i verksamheten.
- När det gäller är du stresstålig och fokuserad på att leverera en så bra upplevelse som möjligt för alla inblandade parter.



Viktigt för tjänsten är
Då tjänsten innehåller många externa kontakter i samband med bokningar och beställningar så tycker du att det är roligt att göra bra affärer. Vi söker dig som har erfarenhet av service och administration till exempel genom arbete på konferensanläggning.

I det administrativa arbetet underlättar det om du har erfarenhet av Microsoft Office-paketet och har goda kunskapar inom svenska och engelska.



Mio är en ledande svensk detaljhandelskedja för möbler och heminredning som i snart 60 år har levererat inredningslösningar för hemmet. Vi finns med butiker på över 70 platser i Sverige samt på nätet med e-handel. Mio ägs av handlarna som driver sina butiker framåt utifrån Mios koncept och den lokala marknadens behov. Grunden är en stark och positiv entreprenörskultur. Vi brinner för att förgylla kundernas liv hemma med riktiga möbler och prisvärd kvalitet. Vi vill vara det spännande alternativet som inspirerar kunderna att förnya sina hem som de ska vara stolta över och trivas i.

Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: Omgående Tillsvidareanställning

Publiceringsdatum
2022-03-08

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-03-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Mio AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2022/85".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Mio AB (org.nr 556084-0190)

Arbetsplats
Mio

Kontakt
Elin Fasth
0504-412 69

Jobbnummer
6413625

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från MIO AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos MIO AB: