Trecom söker en Account Manager till Jönköping

Framtiden AB / Säljarjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige

Gillar du att jobba enligt principen frihet under ansvar? Skulle du vilja jobba med ett av de mest generösa bonussystemen inom telecombranschen idag? Då kan detta jobb vara något för dig. Tveka inte att söka direkt, intervjuer kommer att ske löpande.

Dina arbetsuppgifter
Initialt kommer du att få en internutbildning inom de system och från de operatörer som Trecom erbjuder lösningar. Du kommer sedan att finna stöd bland dina medarbetare och chefer som du kommer att ha nära kontakt med då känslan på Trecom är mycket familjär och man värnar mycket om sina medarbetares välmående.

Som Account Manager hos Trecom ska du själv kunna disponera din tid och lägger självständigt upp din dag. Dagarna innehåller bl.a. nya kundmöten, uppföljningar och administration, allt för att kunna uppnå din uppsatta månadssäljbudget. Som Account Manager ansvarar du för hela säljprocessen vilket innebär att du utvecklar och underhåller affärsrelationer, tar fram behovsanalyser för kund samt agerar som både säljare och rådgivare för Trecoms företagskunder. Du kommer bl.a. att få arbeta med försäljning av abonnemang, växellösningar och övriga tjänster från de största mobiloperatörerna i Sverige.

Trecom är mycket duktiga på att ta tillvara på sina medarbetares kompetens och vill att deras Account Managers skall inneha nyckelroller inom företaget. Goda resultat premieras mer än gärna och när din provanställning övergår till en tillsvidareanställning kommer du även att få tillgång till en egen firmabil. Som anställd på Trecom kommer du att arbeta med ett av telecombranschens mest generösa provisionssystem helt utan lönetak.


Om företaget
Trecom är en oberoende partner med över 30 års samlad branscherfarenhet som hjälper företag att hitta anpassade och kostnadseffektiva lösningar inom telecom, IT och fordonslösningar. Trecom har ett nära samarbete med samtliga telefonoperatörer på marknaden, detta för att kunna skräddarsy telefonilösningar åt sina kunder utifrån deras behov. De erbjuder molntjänster såsom Office 465 och OneDrive och arbetar också med elektroniska körjournaler för att effektivisera företagens körningar och låta kunderna spara både tid och pengar.

Trecom består idag av 17 drivna och engagerade medarbetare och har kontor belägna i Jönköping, Göteborg, Malmö och Stockholm men har kunder spridda över hela Sverige. Trecom värdesätter relationen till sina kunder och därför ansvarar deras Account Managers för sina egna kunder under hela sin verksamma tid på företaget. Genom att ha Trecom som arbetsgivare kommer du att få delta i interna tävlingar, tävlingar som anordnas av underleverantörer, åka på resor och vara med på olika inspirerande event.
Trecom behöver nu förstärka sin bemanning med 3 drivna Account Manager varav 2 kommer vara placerade i Göteborg och 1 i Jönköping


Din profil
Skallkrav:
• Du drivs av en provisionsbaserad lön
• Du har erfarenhet av sälj mot företag
• B-körkort
• Du behärska flytande svenska inom såväl tal som skrift

Det är meriterande om du har:
• Tidigare erfarenhet inom telecom
• Tillgång till egen bil (främst under provanställningen, vid tillsvidareanställning förses du med en tjänstebil)
• Ett stort kontaktnät med företagskunder

Personliga egenskaper:
• Du är en resultatinriktad, uthållig person som gillar att jobba mot högt utsatta mål
• Du är lika skicklig på service som på sälj
• Du är duktig på att skapa relationer och vet hur man ska bemöta olika typer av människor
• Du är flexibel och kan med positiv attityd anpassa dig i nya situationer och ser möjligheter i alla affärer


Om oss
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst förmedlar vi på Framtiden AB kontakten men du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget.

Villkor
Start: 15 augusti
Placering: Jönköping
Omfattning: Heltid, dagtid (OB/övertid förekommer)
Lön: Provisionsbaserad lön, mer information ges vid en intervju

Vi behandlar ansökningar löpande, skicka in din redan idag!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-05-03

Ersättning
Enbart provision

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-06-04
Ange följande referens när du ansöker: 11683
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Josefine Olsson Josefine.o@framtiden.com 0722-078998

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Borgmästargränd 1 D
55320 Jönköping

Kontorsadress
Borgmästargränd 1 D

Jobbnummer
3473598

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: