Tre Supportspecialister till Support Center

Koncernkontoret, VGR IT, Support Center, IT Support / Supportteknikerjobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Koncernkontoret, VGR IT, Support Center, IT Support i Mölndal, Göteborg, Borås eller i hela Sverige

Vill du bidra till att skapa Sveriges bästa hälso-och sjukvård och ett hållbart samhälle med tillväxt i hela Västra Götaland? Som Västra Götalandsregionens (VGR) IT-organisation är VGR IT:s uppgift att skapa de rätta tekniska förutsättningarna för VGR:s 53 000 medarbetare, både idag och i framtidens vårdinformationsmiljö.

Vi är 540 medarbetare som varje dag är med och gör skillnad för patienter, medarbetare, besökare och invånare genom att ansvara för drift, support, förvaltning och utveckling av IT-stöden som används i VGR:s verksamheter. Läs mer på www.vgregion.se/it

Ditt uppdrag

Enheten Support Center är av enheterna inom VGR IT och har ca 150 medarbetare. Enhetens uppdrag är att vara VGR IT:s kunders kontaktyta och ansvarar för all IS/IT-relaterad support i Västra Götalandsregionen. Enheten strävar efter att ha god kännedom om den verksamhet som vi supporterar samt att säkerställa effektiva processer som möjliggör effektiv support med kvalitet.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara att:

- Ta emot, registrera och avsluta ärenden

- Lösa problemställningar enligt beslutad arbetsrutin

- Vid behov eskalera problem till annan kompetens inom VGR IT

Vad kan vi erbjuda dig?

Som Sveriges största arbetsgivare kan vi erbjuda rätt person goda karriär- och utvecklingsmöjligheter. Hos oss får du chansen att utföra ett meningsfullt arbete för samhället där du med dina insatser bidrar till Västra Götalandsregionens vision "det goda livet", samtidigt som du får ett intressant arbetsinnehåll. Vi eftersträvar en god balans mellan arbetsliv och privatliv och värnar om våra medarbetares hälsa. Läs mer om våra förmåner här: http://www.vgregion.se/sv/Vastra-Gotalandsregionen/startsida/NY-jobbsida/ Medarbetarsidan/

Vilka kvalifikationer ska du ha?

Vi vill att du som söker har god erfarenhet av att ge teknisk support i större nätverk. Din tekniska kompetens ska innefatta PC, telefoni, skrivare, nätverk och serverutrustning. Du ska vara en serviceinriktad problemlösare, god lyssnare, flexibel och kunna hantera kundkontakter professionellt. Viktigt är att du har förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska.

Vi ser att det är meriterande om du har:

Kännedom om sjukvårdsorganisationen samt erfarenhet av och kompetens inom system som är regiongemensamma för Västra Götalandsregionen.

Vem är du?

Vi ser det som viktigt att du är kommunikativ, lösningsorienterad och sätter kunden i första rummet. Du ska även ha en helhetssyn samt stå bakom och kan arbeta utifrån vår värdegrund: Professionalism, Engagemang och Serviceanda.

Publiceringsdatum
2017-09-25

Övrig information
Som organisation eftersträvar vi jämlikhet där alla medarbetare ska ha lika möjligheter och rättigheter till att utvecklas, göra ett bra arbete och trivas på arbetsplatsen.



Om Västra Götalandsregionen
Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland.

Så ansöker du
Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons.

Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.

Varaktighet, arbetstid
100 %. Tillträde: Enligt överenskommelse tillsvidareanställning

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-15
Ange följande referens när du ansöker: 2017/6072
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Erik Westlund, Enhetschef 076-5608828
Magnus Östh, Teamledare 070-0207974

Företag
Koncernkontoret, VGR IT, Support Center, IT Support

Adress
Koncernkontoret, VGR IT, Support Center, IT Support
Lillhagsparken 5
40544 Göteborg

Kontorsadress
Lillhagsparken 5

Jobbnummer
3715513

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Koncernkontoret, VGR IT, Support Center, IT Support

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Koncernkontoret, VGR IT, Support Center, IT Support: