Transportplanerare Jysk Dc Nässjö

Jysk AB / Företagsförsäljarjobb / Nässjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla företagsförsäljarjobb i Nässjö, Eksjö, Aneby, Sävsjö, Jönköping eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jysk AB i Nässjö, Eksjö, Jönköping, Vetlanda, Tranås eller i hela Sverige

Varför jobba hos oss?

JYSK Distributionscenter i Nässjö (DCN) är ett högteknologiskt lager med distribution till butiker, hemleveranser och e-handelskunder i Sverige och Finland (totalt ca 200 butiker).
Lagret består av 3 höglager samt manuella områden med en total yta av ca 67 000 m2 och med plats för ca 170 000 pallplatser. I slutet av januari 2016 gick vi ingång med ett nytt WMS-system samtidigt som det tredje höglagret togs i bruk fullt ut. Dessutom har vi externlager med en total yta av ca 20 000 m2.

DCN är ett av 4 stora distributionscenter i JYSK Nordic. Övriga distributionscenter ligger i Danmark, Polen och Kina.

Som anställda i JYSK är det en naturlig del av jobbet att leva efter JYSK Values och det är de värderingar som vår grundare och ägare Lars Larsen har. Det finns tre delar i JYSK Values: Köpman, Kollega och Kåranda.

Köpman står för serviceinriktad, kostnadsmedveten, pålitlig, målinriktad och professionell.
Kollega står för hjälpsam, ömsesidig respekt, flexibel, positiv, öppen, ärlig och rak.
Kåranda står för hängiven, lojal, samarbetande, tar sig rätten att påtala och att vara en JYSK ambassadör.

JYSK Distributionscenter i Nässjö söker
Dig som vet att det är viktigt att du som person ser helheten av ditt uppdrag, är ansvarstagande, stresstålig, att du har en god social förmåga och förstår värdet av att du alltid representerar företaget. Du som kan kommunicera på svenska och engelska både i tal och skrift, kan du fler språk är detta förstås meriterande. Vi söker dig som har utbildning inom logistik alternativt tidigare erfarenhet från transportplanering eller motsvarande. Vidare så krävs det att du har en god administrativ förmåga. Då arbetet innebär mycket kontakter både internt och externt så är det viktigt att du kan hantera olika typer av människor och har en god problemlösningsförmåga.

Vad kan du förvänta dig?

Att arbeta på en arbetsplats som satsar inför framtiden
Ett arbete som kräver planering samt att du tänker utanför boxen för att lösa de utmaningar du kommer att ställas för i det dagliga arbetet
Att få bra arbetskamrater som jobbar för en bra laganda och god stämning på arbetsplatsen
Att få jobba i en högteknologisk produktionsmiljö som arbetar med ständiga förbättringar.

Hur kan du göra skillnad, varje dag?

Du arbetar efter vårt motto CUSTOMER FIRST och arbetar för att våra kunder ska få den bästa servicen varje dag
Du är alert, strukturerad och positiv och kan hålla många bollar i luften
Du har en stor vilja och engagemang att utföra ett bra arbete varje dag
Du har datorvana
Du är van vid att jobba mot ställda mål

Nyfiken?

Det är meriterande om du har erfarenhet av jobba i SAP eller i WMS samt om du har truckkort.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Tjänsten är en tillsvidare anställning med 6 månaders provanställning. Varierande arbetstider (7-16 och 10-19 måndag-fredag) Vi vill ha din ansökan senast 23 juni. För mer information eller frågor kring tjänsten vänligen kontakta Transportchef Daniel Hultman 0380-558305 eller dhu@jysk.com

Låter det intressant? Du söker tjänsterna via JYSKs hemsida www.jysk.se

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid

Publiceringsdatum
2016-06-05

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Daniel Hultman, Transportchef +460380558399

Företag
JYSK AB

Adress
JYSK AB
23237 ARLÖV

Jobbnummer
2888906

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jysk AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jysk AB: