Tolk / Orderhanterare

Aladdins Uthyrning Aktiebolag / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Aladdins Uthyrning Aktiebolag i Stockholm

Den sökande måste ha goda kunskaper i Arabiska och kunna översätta muntligen arbetsppgifter samt utbilda inhyrd diskpersonal / lagerpersonal. Huvudsaklig arbetsuppgift är orderframplockning av hyrgods. Glas, porslin, bestick, serverings / dekorationsutrustning. Beställningar varierar i storlek från 1- flera tusen artiklar. Arbetet är tungt och stundtals stressigt. Du bör kunna uttrycka dig väl i tal och skrift vilket är mycket viktigt.

Publiceringsdatum
2008-10-01

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid
Arbetstid 08.45 - 17.15 måndag t.o.m fredag. Ca 10 lördagar per år. Tjänsten är på heltid

Ersättning
Fast lön
Efter överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-11-10
Ansökan kan skickas till e-postadress: sokjobb@live.se

Kontakt
Joakim Stafsén, Personalchef, sokjobb@live.se

Företag
ALADDINS UTHYRNING AKTIEBOLAG

Adress
ALADDINS UTHYRNING AKTIEBOLAG
BOX 27075
10251 STOCKHOLM

Kontorsadress
TEGELUDDSVÄGEN 29
STOCKHOLM

Kontaktuppgifter
Faxnummer: 08-663 25 00
E-postadress: sokjobb@live.se

Jobbnummer
322875

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Aladdins Uthyrning Aktiebolag

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Aladdins Uthyrning Aktiebolag: