Timvikarier sökes

Olivia Personlig Assistans AB / Vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb / Alvesta
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb i Alvesta, Växjö, Hylte, Uppvidinge, Ljungby eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Olivia Personlig Assistans AB i Alvesta, Växjö, Ljungby, Lessebo, Tingsryd eller i hela Sverige

Olivia Personlig Assistans är en större assistanssamordnare. Vi erbjuder funktionshindrade råd och stöd när det gäller att anställa personliga assistenter och administrera den personliga assistansen. Vi har idag 230 uppdragsgivare och 1000 assistenter som gör ett fint jobb varje dag året runt. Vi finns på ett 10-tal platser i landet.

Olivia Personlig assistans AB söker dig som vill arbeta som timvikarie inom personlig assistans.

Vi söker dig som bor i Alvesta och kan hoppa in med kort varsel hos en av våra kunder i Alvesta. Kunden är en man i 30-års åldern med ett stort omvårdnadsbehov. Arbetet innebär också att vara med på aktiviteter, vardagliga sysslor och städning.

 Som personlig assistent arbetar du i kundens hem. Det är därför viktigt att du värnar om kundens integritet, är ansvarskännande och flexibel.

Tidigare yrkeserfarenhet är meriterande men ej ett krav då vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Körkort är ett krav!

Kollektivavtal och individuell lönesättning finns.

Ansökan tas emot via länken. Rekrytering påbörjas omgående.

Välkommen med din ansökan!

Publiceringsdatum
2013-01-25

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-02-24
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna Carlzon, Uppdragsansvarig 0470-78 26 00

Företag
Olivia Personlig Assistans AB

Adress
Olivia Personlig Assistans AB
Taptogränd 4
35236 Växjö

Jobbnummer
1448916

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Olivia Personlig Assistans AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Olivia Personlig Assistans AB: