Timvikarie

Upplands-Bro kommun / Barnskötarjobb / Upplands-Bro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla barnskötarjobb i Upplands-Bro, Järfälla, Sollentuna, Upplands Väsby, Sigtuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Upplands-Bro kommun i Upplands-Bro, Upplands Väsby, Håbo, Stockholm, Huddinge eller i hela Sverige

Upplands-Bro kommun är en kommun på frammarsch där utveckling står i centrum. Vi välkomnar dig till en arbetsplats där ledorden i vårt arbete och förhållningssätt är Helhetssyn, Engagemang och Professionalitet.

Enheten Brunna och Håbo-Tibble förskolor består av fyra stycken förskolor, Hagnäs förskola, Brunna förskola, Förskolan Artisten och Håbo-Tibble förskola. Förskolorna är belägna nära skog och natur men har också stora förskolegårdar där det finns möjligheter för lek och utforskande.

Vi söker dig som vill ha ett omväxlande extrajobb där du möter nyfikna barn!

Som timvikarie på Brunna och Håbo-Tibble förskolor blir du en värdefull tillgång för barnen och personalen på våra förskolor.



Välkommen med din ansökan. Urval och intervjuer kommer att ske löpande.

För ytterligare information kontakta: Mikael Blomqvist, Administrativ samordnare, tfn: 0736625910 mikael.blomqvist@upplands-bro.se

Fackliga företrädare nås via kommunens växel: 08-581 69 000

Vi kommer att genomföra denna rekrytering inom ramen för kommunens egna resurser. Vi ber därför vänligen rekryteringskonsulter och annonssäljare att inte ringa och erbjuda sina tjänster.

Varaktighet, arbetstid
Deltid/ Ej specificerat

Publiceringsdatum
2018-02-20

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Upplands-Bro kommun

Adress
Upplands-Bro kommun
Furuhällsplan 1
19640 Kungsängen

Kontorsadress
Furuhällsplan 1

Jobbnummer
3975720

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Upplands-Bro kommun

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Upplands-Bro kommun: