Timanställning till Teleservice

Swedavia / Administratörsjobb / Sigtuna
2011-03-05
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Timanställning till Teleservice" (publicerad 2011-06-01) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Sigtuna, Österåker, Håbo, Upplands-Bro, Upplands Väsby eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Swedavia i Sigtuna, Upplands Väsby, Solna, Stockholm, Norrköping eller i hela Sverige

Swedavia
Stockholm-Arlanda Airport är en del av Swedavia, Swedish Airports, Sveriges största internationella flygplats och ett nav för kommunikationen till och från hela Storstockholmsregionen.
Vill du arbeta extra med att vara Swedavia och Stockholm-Arlanda Airports röst utåt?
Teleservice är en operativ enhet som arbetar dygnet runt med att besvara inkommande samtal till Swedavias flygplatser runt om i Sverige. Vi fungerar även som växel åt ett 50-tal externa företag på våra flygplatser samt sköter support för dessa. Vi hjälper resenärer som har frågor om sin resa, och anhöriga som skall hämta och lämna. Vi svarar på frågor som berör flyg och flygplatser och möter allmänheten på Twitter och Facebook samt besvarar de turistmejl som inkommer till Stockholm-Arlanda Airport.
På Swedavia för vi tillsammans världen närmare genom att vara pålitliga, välkomnande, engagerade och nytänkande i vårt arbete. Vi ska skapa en positiv känsla och goda upplevelser för våra kunder och samarbetspartners. Vi är en internationell förebild i miljöfrågor och arbetar för att bidra till en hållbar utveckling i samhället.
Din roll
Som Agent hos oss kommer du att arbeta i en spännande miljö där vi ständigt ser till kundens bästa genom hög tillgänglighet och service. Du kommer att svara för trafik- och flygplatsinformation gällande Swedavias flygplatser i Sverige samt arbeta med växeltelefoni åt externa företag. Detta genom telefon men även via Facebook och Twitter. Ytterligare arbetsuppgifter är att besvara turistmail innehållande frågor som kommer från passagerare gällande deras resa via Stockholm-Arlanda Airport.

Publiceringsdatum
2011-03-05

Profil
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av telefonistarbete och kunskaper i hänvisningssystem såsom Nice Now, Vision 80/20 eller Ciscos Callcenter. Som person är du engagerad och noggrann samt har lätt för att samarbeta med såväl kunder som kollegor. Goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav och vi ser gärna att du kan formulera och uttrycka dig väl och det med en trevlig telefonröst.
Vidare kräver vi att du har arbetat med service och vi vill att detta är något du brinner lite extra för. Att hantera stress och anpassa sig till förändrade situationer är något du klarar av. Du är även van vid att arbeta med datorer och använda dig av sociala nätverk och Twitter. Om du har flygplatskännedom och erfarenhet av SAFIR är det ett stort plus.
Anställning
Tjänsten är en timanställning med start omgående och placering på Stockholm-Arlanda Airport.
Välkommen med din ansökan!
Mer information
För mer information om tjänsten kontakta
Sandra Engvall, HR administratör, 0708-91 34 97
Fackliga företrädare:
Patrik Spånning Westerlund SACO, tfn: 08-797 6797
Agne Lindbom, SEKO, tfn: 08-797 6722
Mikael Siönäs, ST-Luftfart tfn: 08-797 6721
Sista ansökningsdag är den 20 mars 2011

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-03-20
Ange följande referens när du ansöker: 38489
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Sandra Engvall

Företag
Swedavia

Adress
Swedavia
60179 Norrköping

Jobbnummer
867954

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Swedavia

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Swedavia: