Telekom Tekniker Till Internationellt Företag!

JobBusters AB / Supportteknikerjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos JobBusters AB i Södertälje, Huddinge, Järfälla, Sundbyberg, Stockholm eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-03-07

Dina arbetsuppgifter
Vi söker just nu en Telekom tekniker som har erfarenhet från Contact Center till ett internationellt företag med placering i Södertälje.

Du kommer tillhöra en grupp på företagets IT-avdelning där gruppen är ansvarig över den dagliga driften och felsökningen av telefoni. Du kommer arbeta med Mitel CMG (DM,TM,Visit), Mitel Companion, VIP2000 Voice mail och Vision 80/20 Contact Center.

Vi söker dig som kommer ha det huvudsakliga ansvaret för den tekniska underhållning och ledningsansvaret för företagets Contact Center plattform.
Du kommer jobba administrativt med Vision 80/20 system med dagliga inkommande ärenden och förbättringar från deras kunder, hantera dagliga incidenter som kan förekomma länkade till Vision 80/20 och dagligen jobba med felsökning och support av telefoni.

Vi letar efter dig med stor vilja och kreativitet som har ett lösningsorienterat fokus, du har goda IT-kunskaper och gillar att arbeta självständigt såväl i grupp. Du kommer ha direktkontakt med slutanvändare inom organisationen runt om i världen.

Företagspresentation

JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.

Arbetsplatsen är belagd i Södertälje.

Kvalifikationer
• Du har tidigare erfarenhet av att arbeta med liknande arbetsuppgifter i en stor organisation.
• Du har goda kunskaper i de system som ingår i arbetet eller liknande system.
• Du har erfarenhet av att arbeta Contact Center produkter och har goda erfarenheter av stora kommunikationslösningar.
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska.

Dina personliga egenskaper
Stort vikt kommer läggas vid dina personliga egenskaper och som person är du strukturerad, kreativ, påhittig och serviceminded. Du har ett stort intresse för kommunikationslösningar och tycker om att ta eget ansvar över projekt samtidigt som du gillar att arbeta i grupp.

Ersättning
Fast lön, enligt överenskommelse.

Tillträde och ansökan

Heltid, start omgående t.o.m .tillsvidare, med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund.

Skicka in din ansökan i Word-format snarast, då intervjuer sker löpande.

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-04-07
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1537
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Amanda Franell 08-525 240 22

Företag
JobBusters AB

Adress
JobBusters AB
Wennerbergsgatan 10
11258 Stockholm

Kontorsadress
Wennerbergsgatan 10, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2710877

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från JobBusters AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos JobBusters AB: