Telefonister till Coor Service Management

Coor Service Management / Receptionistjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Coor Service Management i Uppsala, Sigtuna, Håbo, Enköping, Sollentuna eller i hela Sverige

Coor är Nordens ledande aktör inom service management. Bolaget är specialiserat på att leda, utveckla och effektivisera affärsstödjande servicefunktioner på kontor, i produktionsanläggningar, i fastigheter och i offentlig verksamhet. Bolaget har ca 6 100 medarbetare i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Belgien. Omsättningen är ca 7 500 MSEK.

Coor söker en telefonist på vikariat till vårt uppdrag Landstingsväxel med placering i Uppsala.

Telefonist till Coor Service Management

Tycker du om att ge en god service via telefon?

Är du en person som har lätt för att lära dig nytt och är lyhörd för kundens behov? Har du även förmågan att fokusera för att anstränga dig lite extra vid högt tempo som gör att du når dina och gruppens mål?

Då tycker vi att du ska söka till oss!

Som telefonist bemannar du växeln, besvarar och kopplar vidare inkommande samtal samt hanterar akutlarm. Dessa arbetsuppgifter ställer höga krav på dig som telefonist och din förmåga att bemöta dom som ringer in på ett effektivt, professionellt och lösningsorienterat sätt där du har förmågan att se konsekvenser av dina handlingar. Du kommer huvudsakligen att arbeta i team men även ensam.

Växeln har öppet dygnet runt alla dagar vilket gör att du måste kunna arbeta schemalagt mellan alla tider på dygnet.

Vi söker dig som har goda erfarenheter och kunskaper ifrån liknande kundrelaterade arbetsuppgifter. Flexibilitet och egen drivkraft är andra egenskaper som vi värderar högt då du tillsammans med dina kollegor arbetar med ständiga förbättringar av verksamheten.

Vi söker en självgående, drivande person som är proaktiv, serviceinriktad och engagerad samt har en mycket god förmåga att utveckla och upprätthålla goda relationer med våra kunder internt såväl som externt. Du bör vara både stresstålig och flexibel för att kunna hantera det höga tempot samt alla snabba förändringar i tjänsten.

Du måste också ha goda datakunskaper då datorn är ditt främsta arbetsredskap.

Eftersom vi har många internationella kunder så är det ett krav att du behärskar engelska i både tal och skrift. Ytterligare språkkunskaper är meriterande.

Tjänsten är ett vikariat på 75%



För ytterligare information är du välkommen att kontakta: Theresia Sparreman, Gruppchef

Theresia.sparreman@coor.com



Märk Din ansökan Telefonist Landstingsväxel och skicka in den senast 14 augusti till:

Gruppchef Theresia.sparreman@coor.com

Varaktighet, arbetstid
Deltid/ Ej specificerat

Publiceringsdatum
2017-06-19

Ersättning
Enligt kollektivavtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-08-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Coor Service Management

Adress
Coor Service Management
Akademiska Sjukhuset ing.24
75185 Uppsala

Kontorsadress
Akademiska Sjukhuset ing.24

Jobbnummer
3563795

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Coor Service Management

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Coor Service Management: