Telefonist/administratör till Kontaktcenter på välkänt bolag! - StudentConsulting - Receptionistjobb i Solna
Telefonist/administratör till Kontaktcenter på välkänt bolag!
StudentConsulting / Receptionistjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla receptionistjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd
Visa alla jobb hos StudentConsulting i Solna

Är du en driven och strukturerad person som har erfarenhet av kundserviceinriktat arbete? Är du kommunikativ och trivs med att använda telefon som arbetsredskap? Då kan detta vara tjänsten för dig!

Vår kund är ett stort företag inom infrastrukturbranschen som inriktar sig på allt från service och drift till byggnation av vägar, broar och anläggningar. De är idag Sveriges ledande driftentreprenör och ett av de största väg- och anläggningsföretagen i landet med 2 000 medarbetare. Vi söker nu en telefonist och administratör till vår kunds telefoniavdelning. Du kommer att ingå i vår kunds enhet Kontaktcenter inom IT-avdelningen som idag består av tre personer med liknande arbetsuppgifter.

Som telefonist och administratör i Kontaktcentret kommer du främst att arbeta i vår kunds växel med att besvara och koppla inkommande samtal från kunder och allmänheten, men även interna samtal. Parallellt med detta kommer du även att ha administrativa uppgifter såsom registervård, beställningsärenden, enklare användarsupport och felsökning inom ramen för telefoni.

Tjänsten är på heltid med vanliga kontorstider. Du blir anställd av oss på StudentConsulting och arbetar som konsult ute hos kund vars kontor är placerat i Solna, uppdraget beräknas pågå i minst 6 månader med god chans till förlängning och övertag av kund. Tjänsten förväntas starta i början av september.


Publiceringsdatum
2017-08-19

Profil
Vi söker dig som trivs med att arbeta serviceinriktat och klarar av att jobba i ett högt tempo när det behövs. Vi tror att du är i början av din karriär, men gärna att du har erfarenhet av liknande uppgifter. Du bör vara stresstålig och kunna göra flera saker samtidigt. Du bör ha erfarenhet av att jobba med service på något sätt; i kundtjänst, reception, butik eller liknande. Du en god kommunikatör med en pedagogisk ådra. Du pratar och skriver svenska flytande och har goda kunskaper i engelska, samt har god dator- och telefonvana. Om du har arbetat i växel och med systemen TouchPoint och CallGuide tidigare så är det meriterande men inget krav. Du är en social och trevlig person som har en känsla för service och tycker om att hjälpa andra. Du är prestigelös och kan arbeta strukturerat och lösningsorienterat. Du är duktig på att prioritera och ser till företagets bästa. Vi söker en pålitlig och ordentlig medarbetare som tar ansvar för sitt eget arbete. Att du är morgonpigg och kommer i tid är ett krav.

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på unga i karriären. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet kan vi erbjuda intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.se redan idag!

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidareanställning Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-08-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
StudentConsulting

Adress
StudentConsulting
Sveavägen 168
11346 Stockholm

Kontorsadress
StudentConsulting

Jobbnummer
3651104

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos StudentConsulting: