Tekniskt Säljstöd till Ramudden Gävle

Balkefors & Ponsiluoma chefsrekrytering / Kontorsjobb / Gävle
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Gävle, Älvkarleby, Sandviken, Ockelbo, Ovanåker eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Balkefors & Ponsiluoma chefsrekrytering i Gävle, Sandviken, Ockelbo, Ovanåker, Hofors eller i hela Sverige

Ramudden är ett av Nordens ledande företag med inriktning på uthyrning av produkter och tjänster för en säker miljö inom bygg- och vägarbetsplatser. Ramudden finns på ett 50-tal platser i Sverige, Norge, Finland och Estland. Ramudden grundades 2004 och omsatte 2017 drygt 700 miljoner. Ramudden har idag ca 300 anställda. Huvudkontoret är i Gävle.
www.ramudden.se

• administrativ nyckelperson till en av regionens mest expansiva företag

Ramudden har nu verksamheter i Sverige, Norge, Finland och Estland med ambitionen att fortsätta en stark utveckling.

Ditt uppdrag:
Till sitt huvudkontor i Gävle behöver Ramudden nu en stödfunktion för hela verksamheten i form av Tekniskt Säljstöd. Tjänsten koordinerar viktiga administrativa arbetsuppgifter och främst blir din roll att arbeta med kundavtal, CRM-systemet, framtagande av statistik, uppdatera mallar mm. Dessutom kommer du att ge en del teknisk support till regioner och säljare i främst Sverige och övriga länder vid behov. Det gör du mestadels via kontoret i Gävle men även besök ute hos regionerna och kunderna. Det innebär en del resor och övernattningar kan förekomma.
Du blir även en nyckelperson vid integrationer av nya kunder, genom att stötta regionerna att lägga in uppgifter i affärssystem och återkoppla till kunder med frågor kring t.ex. kundportal mm.

Exempel på arbetsuppgifter - du säkerställer att:
- CRM-systemet och portalen för kundavtalen är rätt uppdaterat och du genomför utbildningar/uppföljningar av övriga användare inom företaget.
- nya kunder kontrolleras och registreras rätt i systemen samt kontinuerligt följer upp deras ekonomiska status
- omvärlds bevakar genom att bevaka offentliga upphandlingar och andra relevanta affärsmöjligheter
- de olika mallarna för affärsverksamheten är uppdaterade, ex. för offerter och avtal. Likaså gällande bilagor typ hyresvillkor, försäkringsbrev, hyrförsäkring osv.
- att prislistor är uppdaterade inom kärnverksamheterna uthyrning, tjänsteerbjudanden och utbildning

Kvalifikationer:
Du har arbetat med liknande arbetsuppgifter - administrativt stöd, marknadsassistent, teknisk support eller liknande tjänster. Du är van att vara en spindel i nätet och tillför struktur och arbetar metodiskt med ordning och reda. Du uppmärksammar andra om förbättringar och delar generöst med dig av din kunskap - ständiga förbättringar. Office olika program är självklara för dig som ett arbetshjälpmedel, och du har god vana av digitala lösningar, ex. CRM-system.

Som person är du serviceinriktad med stor vilja av ordning & reda. Du har lätt för att prioritera och vara flexibel, samt analyserar och driver utveckling av det administrativa arbetet i stort.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tills vidare

Publiceringsdatum
2018-03-22

Ersättning
Fast

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-15
Ange följande referens när du ansöker: Tekniskt säljstöd Ramudden
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Torgny Balkefors torgny@balkefors-ponsiluoma.se 0733434769

Företag
Balkefors & Ponsiluoma Chefsrekrytering

Adress
Balkefors & Ponsiluoma Chefsrekrytering
Första Magasinsgatan 3
80310 Gävle

Kontorsadress
Första Magasinsgatan 3

Jobbnummer
4037731

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Balkefors & Ponsiluoma chefsrekrytering

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Balkefors & Ponsiluoma chefsrekrytering: