Teknisk support till nordiskt tjänsteföretag

OnePartnerGroup Stockholm AB / Kundservicejobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos OnePartnerGroup Stockholm AB i Uppsala, Sigtuna, Enköping, Upplands Väsby, Upplands-Bro eller i hela Sverige

Är du en tekniskt lagd person, trygg att jobba självständigt och med erfarenhet från teknisk kundservice?
Vill du bli en del av ett nordiskt serviceföretag i deras innovativa tillväxtresa?
Då är det här en tjänst för dig!

Ansökan sker via hemsidan. Vi tar inte emot ansökningar via mail. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta vår konsultchef Johanna Rooth på 070 - 813 73 71. Urval sker löpande.

Vår kund är ett innovativt företag inom välfärdsteknik för hälso- och sjukvård. Företaget erbjuder tjänster för en säker läkemedelskedja inom professionell hemsjukvård. Kärnan i företaget är att skapa högvärdiga innovationer i kombination med hög serviceanda. Mer information om företaget ges vid intervjutillfället.

Publiceringsdatum
2021-04-23

Arbetsuppgifter
I din roll som teknisk supportmedarbetare kommer du att arbeta självständigt och ha en viktig roll i ett tillväxtbolag med hög ambitionsnivå. Du kommer tillsammans med dina kollegor ge teknisk support till företagets kunder i hela Sverige. Ditt arbete kommer innebära att på ett professionellt sätt bemöta kunder både på mejl och telefon och därmed säkerställa hög kundnöjdhet och dagligen i samtal supporta kunderna. Du kommer ge support till projektledare, säljare och övrig personal med diverse tekniska frågor och behöver därför snabbt kunna hantera och identifiera inringandes problem. För rätt person finns det på sikt goda utvecklingsmöjligheter.

Skallkrav
• Svenska och engelska flytande i tal och skrift
• Teknisk support

Meriterande
• Erfarenhet från kundsupport eller liknande roll
• Norska, danska eller finska språkkunskaper

För att lyckas i rollen som teknisk supportmedarbetare behöver du besitta känsla för bra service och ha ett gediget teknikintresse för att lätt kunna sätta dig in i olika frågeställningar. Du behöver kunna arbeta självständigt och vara trygg i den rollen. Eftersom du dagligen kommer ha stor kontaktyta blir det viktigt att du har god vana att kommunicera i tal och skrift samt ha ett stort kundengagemang, där du är både lyhörd och lösningsorienterad inför de tekniska problem du ska vara behjälplig med.

Övrig information
Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Placeringsort: Uppsala
Arbetstider: Heltid med rullande schema. Var tredje helg samt förekommer röda helgdagar.

Du kommer initialt att vara uthyrd som konsult i 6 månader via oss på OnePartnerGroup. Därefter finns mycket goda möjligheter att bli direktanställd hos vår kund. Den här rekryteringsprocessen hanteras av OnePartnerGroup. Alla eventuella frågor rörande tjänsten går till OnePartnerGroup.

Välkommen med din ansökan!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-05-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
OnePartnerGroup Stockholm AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
OnePartnerGroup Stockholm AB (org.nr 559092-8619)

Arbetsplats
OnePartnerGroup

Jobbnummer
5714985

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från OnePartnerGroup Stockholm AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos OnePartnerGroup Stockholm AB: