Teknisk support med utvecklingsmöjligheter

Easycashier AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Easycashier AB i Stockholm

EasyCashier är ett modernt robust kassa- och bokningssystem och finns idag installerat hos tusentals svenska företag av en mängd olika branscher, i hela Sverige. EasyCashier har funnits på marknaden sedan 2007 och består idag av 5 medarbetare i ett modernt kontorslandskap i centrala Stockholm. EasyCashier värdesätter kvalitativ utveckling och initiativtagande till kontinuerlig förbättring av plattformen. Systemet utvecklas och levereras med passion för att erbjuda ett lättanvänt, prisvänligt och säkerställa en hög standard med målsättningen att vara det självklara valet av kassasystem. Visionen är enkel: Erfarenhet, trygghet & enkelhet. www.easycashier.se
Teknisk support med utvecklingsmöjligheter
Är du en lagspelare som vill jobba långsiktigt med ett av marknadens mest populära kassasystem? Vill du ha smarta kollegor i ett företag med hög trivselfaktor där entreprenörsanda, service och teknik står högt i kurs? Då har du kommit rätt!
Vi söker dig med erfarenhet av support som vill utvecklas på ett marknadsledande teknikföretag inom kassasystem och arbeta med spännande kunder.

Publiceringsdatum
2021-10-01

Dina arbetsuppgifter
Rollen består av att kunna sköta teknisk support tillsammans med vår existerande supportpersonal. Supportfrågorna är mycket varierande vilket är en tjusning med jobbet. Du kommer att ha massor av kundkontakt, främst via telefon men även via chatt och mail. I de stunder som supportbehovet är lägre kan rollen bestå av uppgifter inom marknadsföring, försäljning eller administration. Inriktningen på uppgifterna kommer att anpassas utefter dina kunskaper och kvalifikationer, så betona i din ansökan vad dina styrkor är förutom teknisk support.
Då tjänsterna och produkterna ständigt utvecklas får du möjlighet att kontinuerligt lära dig ny teknik. I början av din anställning erbjuds du även en gedigen introduktion av grundarna.
Formella krav
• Avslutad gymnasieutbildning
• Erfarenhet av att arbeta kundnära, gärna som teknisk support eller medarbetare kundtjänst
• God datorvana
• Obehindrad svenska tal och skrift och goda kunskaper i engelska
• Du behärskar Microsoft Windows på en hög nivå
Som person
För att trivas i den här rollen behöver du vara kommunikativ, ha en utpräglad känsla för service och ha ett genuint intresse för teknik och IT. Du behöver kunna mycket om mycket, och vara ett stöd för både våra kunder och dina medarbetare. Du tar egna initiativ i ditt arbete och du anstränger dig för att leverera lösningar till andra. Dina kollegor litar på dig och du har en förmåga att hålla det du lovar.

Om tjänsten
Omfattning: Heltid, tillsvidare. Möjlighet att arbeta hemifrån
Placering: Holländargatan 22, Stockholm
Start: Enligt överenskommelse
Urval sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Skicka din ansökan till ansokan@easycashier.se.
För mer information kring tjänsten, vänligen kontakta Lars Olsson på 08-12448815, lars@easycashier.se.
Vi ser fram emot att få din ansökan så snart som möjligt då våra intervjuer sker löpande.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-10-31

Adress
EasyCashier AB
Holländargatan 22
11359 Stockholm

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
EasyCashier AB (org.nr 556957-0293)
Holländargatan 22 (visa karta)
113 59  STOCKHOLM

Ansökan
E-post: ansokan@easycashier.se

Arbetsplats
Easycashier AB

Jobbnummer
6011340

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Easycashier AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Easycashier AB: