Teknisk support med fokus på problemlösning till Visma Commerce

Bravura / Supportteknikerjobb / Linköping
2017-11-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Teknisk support med fokus på problemlösning till Visma Commerce" (publicerad 2017-11-22) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Linköping, Mjölby, Motala, Norrköping, Söderköping eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2017-11-15

Företaget
Visma Commerce är ett dotterbolag i Vismakoncernen och arbetar för att effektivisera upphandlings-, inköps-, samt anbudsprocessen och därmed bidra till svensk välfärd och konkurrenskraft. De hjälper både köpare och säljare att göra bättre affärer och deras erbjudande omfattar informationstjänster, kunskapstjänster, affärsmedia samt elektroniska inköps- och upphandlingssystem. Deras kunder är inom olika branscher, i alla storlekar och de är ett företag med tydligt tillväxtfokus med 100 anställda och kontor i Stockholm, Linköping, Göteborg och Halmstad.


Dina arbetsuppgifter
Som teknisk support hos Visma får du möjlighet att arbeta i en roll med problemlösning av varierande komplexitet. Du ingår i second line och arbetar med supportfrågor av teknisk karaktär i deras interna verktyg och webbaserade tjänster. Dina arbetsuppgifter innebär huvudsakligen fördjupad felsökning, hantering av felmeddelanden från systemet och kundkontakt både via mail och telefon. Du tillhör en kompetent och driven grupp som består av 14 personer. Förutom med gruppen har du även ett tätt samarbete med drift- och utvecklingsavdelningarna.


Kvalifikationer
• Avslutad högskoleutbildning inom IT
• 1-2 års erfarenhet av liknande roll inom teknisk support/IT-support
• Meriterande med goda databaskunskaper (MS SQL Server), erfarenhet av felsökningar i systemloggar, erfarenhet av affärssystem och molntjänster
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska.

För att trivas i denna roll brinner du för att hjälpa kunder i ditt dagliga arbete och håller hög kvalitet på ett professionellt bemötande och en god förmåga att kunna handla serviceinriktat. Du har god analysförmåga och anstränger dig för att alltid leverera de bästa lösningarna. Vidare är du en lagspelare som trivs i samarbetet med andra och på ett prestigelöst sätt gärna utbyter kunskaper och erfarenheter med dina kollegor. Vi ser även att du har ett stort intresse för mjukvaruteknik.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Linköping
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: IT, support, teknisk support, IT-support, 2nd line, second line, webb, felsökning, system, Visma

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Stefan Cvijetic Stefan.Cvijetic@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0580

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3805447

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: