Teknisk Support

Electric Fuel Infrastructure Sweden 2 AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Electric Fuel Infrastructure Sweden 2 AB i Stockholm

EFUEL grundades 2019 med visionen att hjälpa människor att konsumera energi på ett mer hållbart och effektivt sätt. Det gör vi genom att sälja laddboxar för elektriska fordon och även kringtjänster till dessa laddboxar, såsom support och applikationer. Vårt mål är att få våra kunder att nyttja resurserna i elnätet på ett sätt som är bra för miljön, till en lägre kostnad, på ett effektivare sätt och utöver det, göra det enkelt och kul att använda våra tjänster! Det är en utmanande uppgift, men vi gör en seriös insats för att lösa utmaningarna bättre än våra konkurrenter.

Vi är ett litet bolag med en varm, vänlig och välkomnande kultur. Just nu växer vi snabbt och det kommande året kommer vi se många intressanta och roliga förändringar.

Customer Success-teamet är ett litet men kraftfullt team som jobbar tillsammans för att säkerställa att vi ger våra kunder den bästa supporten. Vi sätter stort värde på att skapa långsiktiga relationer och därmed fokusera på hög kvalitet i supporten.

Och visste du att vi är topprankad support inom Electric Vehicle-branschen? Wow!

Rollen
Vi är riktigt stolta över det fina ryktet vår support har bland kunderna, och för att lyckas fortsätta ha den bästa supporten söker vi nu en kollega med tekniskt fokus. Att jobba i Customer Success-teamet innebär att du hjälper våra kunder (elektriker, privatpersoner, företag och bostadsrättsföreningar) med deras tekniska frågor om våra laddboxar och tillbehör.

I korta drag kommer du:

• Göra teknisk felsökning mot smarta produkter

• Svara på kundernas frågor på telefon, mail och chatt

• Säkerställa att kunderna känner sig nöjda och trygga med sitt köp och blir återkommande

• Bidra med din kunskap till andra kollegor

EFUEL är ett bolag som växer snabbt så här finns stora möjligheter att utvecklas med oss!

Om dig
I den här rollen får du briljera med ditt tekniska intresse och förmåga att kommunicera med människor. Du triggas av att lösa problem både på egen hand och med hjälp av kollegorna i teamet. Eftersom vi är ett bolag som växer snabbt får du vara med och bidra till hur vi jobbar med Customer Success framåt, så vi vill gärna att du kommer med idéer och testar nya lösningar. Du behöver också vara bekväm med att fatta egna beslut eftersom vi är ett snabbrörligt och innovativt bolag, och vi kommer alltid stötta dig att prova nytt, misslyckas, lära dig och förbättras!

I korthet söker vi dig som:

• Har erfarenhet av kundservice, gärna via telefonHar ett intresse för teknik

• Är bekväm att prata både svenska och engelska

• Har du jobbat med teknisk support är det extra meriterande

• Pratar du danska, finska eller tyska blir vi eld och lågor!

Publiceringsdatum
2022-12-21

Övrig information
• Arbetstid 8-17

• Fast månadslön

• Start enligt överenskommelse

• Provanställning

• Möjlighet att jobb på distans

Så ansöker du
Skicka din ansökan genom att klicka på knappen "Ansök", så återkopplar vi till dig så snart som möjligt. Vi ser fram emot att lära känna dig och höra mer!

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-06-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Electric Fuel Infrastructure Sweden 2 AB (org.nr 559234-8733), http://www.efuel.se

Arbetsplats
Efuel

Jobbnummer
7281904

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Electric Fuel Infrastructure Sweden 2 AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Electric Fuel Infrastructure Sweden 2 AB: