Teknisk support / 1st line / IT-support

Bravura / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2017-10-23

Företaget
Pagero Sverige AB arbetar med att hjälpa sina kunder att effektivisera processer från order till betalning med hjälp av olika e-tjänster. Företaget har över 15 000 kunder i ett 50-tal länder och når drygt 750 000 företag och organisationer världen över. Huvudkontoret ligger i Göteborg där det arbetar cirka 100 personer. Pagero befinner sig i en expansiv fas och söker dig som vill vara med på deras spännande resa framåt.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som 1st line support är dina främsta arbetsuppgifter att möta kundernas behov inom mjukvara som bland annat rör fakturor, felsökning och e-tjänster. Kunderna supporteras per telefon, mail och chatt. Du arbetar parallellt med ärenden av varierad svårighetsgrad där du lotsar din kund genom Pageros system. Beroende av ärendets karaktär kan det ta allt från någon minut till flera arbetsdagar tills uppdraget är slutfört. Teamet du ingår i består av tio personer och för dig som vill växa inom företaget finns det mycket goda utvecklingsmöjligheter.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasieutbildning, gärna inom data/IT, meriterande är om du har eftergymnasialutbildning inom systemvetenskap, IT eller teknik
• Arbetslivserfarenhet från teknisk support
• Du talar och skriver obehindrat på svenska samt har mycket goda kunskaper i engelska
• Det är meriterande om du har kunskap om integrationer och SQL

För att trivas i denna roll ser vi att du är serviceinriktad och har lätt för att lära dig nya arbetsuppgifter. Du har vilja, intresse och förmåga att hjälpa andra människor och anstränger dig för att leverera lösningar. Du trivs med komplexa arbetsuppgifter och motiveras av att förstå bakomliggande faktorer till problem. Vidare drivs du av att sätta igång nya projekt samtidigt som du driver ditt arbete på ett självständigt sätt.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/.

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan

Sökord: first line, 1st line, second line, 2nd line, teknik, support, IT-support, IT, data, integration, EDI, service, kundservice, order, fakturering, e-tjänster, orderhantering, administration, Oracle SQL, Java EE, Qlikview, Göteborg

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Linn Schulz linn.schulz@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3761635

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: