Teknisk kundkoordinator / Professional Hosting Manager / Teknisk

Bravura / Supportteknikerjobb / Karlstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Karlstad, Hammarö, Forshaga, Grums, Kil eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Karlstad, Nacka, Arvika, Hagfors, Mariestad eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2019-03-19

Företaget
Företaget är specialiserade inom systemintegration för IT och telekommunikation och har cirka 750 medarbetare på 21 orter i Sverige. De är en del av en stor koncern och en molnleverantör med de högsta certifieringarna som erbjuder sina kunder skräddarsydda IT-tjänster. Kulturen präglas av starkt teknikintresse och en hög servicenivå och företagets medarbetare har djup teknisk kunskap inom IT-infrastruktur. Företaget söker nu en ny medarbetare där du blir en del av ett team som präglas av en god gemenskap och en vilja av att ständigt förbättras. Tjänsten är placerad i fina lokaler i centrala Karlstad.

Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Bravura och arbeta som konsult under minst sex månader. Företagets intention är att du på sikt ska kunna bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.


Dina arbetsuppgifter
I rollen, som internt kallas Professional Hosting Manager, utgör du en viktig funktion för företagets kunder där du fungerar som en ledande teknisk support. Du arbetar i nära dialog med företagskunderna och bistår med din tekniska kompetens för att lösa deras problem. I denna roll arbetar du även nära interna funktioner, däribland säljorganisationen och fälttekniker. Din roll innebär att besvara kunders tekniska frågor över telefon och mail, samt att arrangera och leda kundmöten, både personliga och via telefon. Du arbetar aktivt för att leverera en hög service och har eget ansvar för dina kundrelationer.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasieutbildning, gärna inom teknik eller IT
• Tidigare arbetslivserfarenhet, gärna som teknisk support
• Du talar och skriver obehindrat på svenska såväl som på engelska
• Du har kunskaper inom Active Directory
• Eftergymnasial utbildning inom teknik/IT ses som starkt meriterande tillsammans med kunskaper inom Windows Server, Exchange och Vmware

För att trivas i rollen har du en god teknisk förståelse och en förmåga att självständigt strukturera och planera ditt arbete. Du har intresset och viljan att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar och god service. Vidare har du en lösningsorinterad inställning till problem samt en fallenhet att knyta nya kontakter och bygga långsiktiga kundrelationer.

Övrig information:

• Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, men det är uttalat att företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Centrala Karlstad
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: <a href='https://www.bravura.se/din-karriar#hs_cos_wrapper_widget_1528111162772'>https://www.bravura.se/din-karriar</a>.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-04-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gabrielle Svensson gabrielle.svensson@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1780

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4677518

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: