Teknikintresserad medarbetare inom kundservice till vårdbolag i - TioHundra AB - Receptionistjobb i Norrtälje
Teknikintresserad medarbetare inom kundservice till vårdbolag i
TioHundra AB / Receptionistjobb / Norrtälje
2018-04-17
Visa alla receptionistjobb i Norrtälje, Vallentuna, Vaxholm, Värmdö
Visa alla jobb hos TioHundra AB i Norrtälje
Om oss
Är du vår nya lagspelare med teknikintresse till vårt team inom kundservice? Är du dessutom kundorienterad samt vill vara delaktig i en spännande organisationsförändring? Då kan det vara dig vi söker!
Du kommer ingå i en enhet som idag består av 15 entusiastiska medarbetare som arbetar gränsöverskridande med bolagsövergripande verksamhetsstöd, med 6 av dessa kommer du vara med och utveckla kundserviceuppdraget. Vi erbjuder dig arbete i en nytänkande organisation med fina lokaler centralt i Norrtälje. Förutom att du kommer till ett unikt vårdbolag som är både kommun- och landstingsägt, en god modell som gett goda resultat och framgångar, så får du arbeta i ett vårdbolag som har stort fokus på vidare effektivisering och utveckling med digitalisering i fokus.
Vi är en del av Tiohundra - det kompletta vårdbolaget i Roslagen. Här finns allt från Norrtälje sjukhus till hemtjänst, vårdcentraler, äldreboenden, BVC, mödravård, funktionsstöd, psykiatri och personlig assistans. Vi jobbar aktivt med forskning och nya tekniska lösningar, som elektroniska läkemedelslistor och journaler på surfplattor. Vårt arbete har uppmärksammats både nationellt och utomlands, och har gett oss flera fina utmärkelser. I patientenkäten har vår akutmottagning och en av våra vårdcentraler utsetts till bäst i Sverige. I vår medarbetarundersökning har vi topplacering inom Stockholms läns landsting.
Du når oss enkelt med bekväm och wifi-utrustad direktbuss från Stockholm.
Om tjänsten
I ditt huvudsakliga arbete kommer du tillhöra vårt team inom kundservice med fokus på externa kunder samt interna verksamheter. Du kommer arbeta med varierade arbetsuppgifter där kundfokus är ett ledord. Teamet ansvarar bland annat för bolagets telefoni, eTjänstekortsadministration, centralkassa samt patientkontor. Du kommer tillsammans med en medarbetare vara med och ansvara för vår telefoniplattform Vision 80/20.6
I ditt arbete ingår:
att operativt telefonistarbete i systemet Vision 80/20
att delta i den centrala systemförvaltning av systemet Vision 80/20
utföra förvaltningsaktiviteter inom användarstöd och ändringshantering
administration och support av e-Tjänstekort samt telefoni
receptions- och kassaarbete
att vara med och införa ett ärendehanteringssystem samt att utveckla kundserviceuppdraget
övriga administrativa uppgifter
Om dig
Du har:
minst gymnasieutbildning, gärna med inriktning mot administration eller teknik
mycket goda kunskaper att uttrycka dig i tal och skrift på svenska
mycket god datorvana och goda kunskaper i Officepaketet, särskilt Word och Excel
praktisk erfarenhet att systemförvaltning och support
Meriterande:
praktisk erfarenhet av telefonistapplikationen Vision 80/20 eller liknande
erfarenhet av callcenter
utbildad e-Tjänstekortshandläggare
Vi lägger stor vikt vid personlighet och söker dig som brinner för att ge service och hjälpa andra. Du har ett gediget teknikintresse och tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Som person är du engagerad och driven samtidigt som du kan behålla lugnet i stressiga situationer. Du har en förmåga att se lösningar, sätter upp mål och arbetar självständigt tills resultat uppnås med god kvalitet. Rollen innebär omfattande kontakter, vilket ställer höga krav på att du är professionell och tillmötesgående i ditt bemötande samt att du har lätt för att skapa goda relationer. Du är lojal och bidrar till god stämning i gruppen, uppskattar att jobba nära i team och har god samarbetsförmåga.
Vi värdesätter den kvalitet som mångfald tillför vår verksamhet och ser gärna manliga sökande.
Du delar vår värdegrund som bygger på delaktighet, trygghet och respekt.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum
2018-04-17
Ersättning
Månadslön
Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-05-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan
Kontakt
Moa Brismo 0176-326438
Företag
TioHundra AB
Adress
TioHundra AB
Lasarettsgatan 6
76144 Norrtälje
Kontorsadress
Lasarettsgatan 6
Jobbnummer
4087350
Sökord
TioHundra AB / Receptionistjobb / Norrtälje
2018-04-17
Visa alla receptionistjobb i Norrtälje, Vallentuna, Vaxholm, Värmdö
Visa alla jobb hos TioHundra AB i Norrtälje
Är du vår nya lagspelare med teknikintresse till vårt team inom kundservice? Är du dessutom kundorienterad samt vill vara delaktig i en spännande organisationsförändring? Då kan det vara dig vi söker!
Du kommer ingå i en enhet som idag består av 15 entusiastiska medarbetare som arbetar gränsöverskridande med bolagsövergripande verksamhetsstöd, med 6 av dessa kommer du vara med och utveckla kundserviceuppdraget. Vi erbjuder dig arbete i en nytänkande organisation med fina lokaler centralt i Norrtälje. Förutom att du kommer till ett unikt vårdbolag som är både kommun- och landstingsägt, en god modell som gett goda resultat och framgångar, så får du arbeta i ett vårdbolag som har stort fokus på vidare effektivisering och utveckling med digitalisering i fokus.
Vi är en del av Tiohundra - det kompletta vårdbolaget i Roslagen. Här finns allt från Norrtälje sjukhus till hemtjänst, vårdcentraler, äldreboenden, BVC, mödravård, funktionsstöd, psykiatri och personlig assistans. Vi jobbar aktivt med forskning och nya tekniska lösningar, som elektroniska läkemedelslistor och journaler på surfplattor. Vårt arbete har uppmärksammats både nationellt och utomlands, och har gett oss flera fina utmärkelser. I patientenkäten har vår akutmottagning och en av våra vårdcentraler utsetts till bäst i Sverige. I vår medarbetarundersökning har vi topplacering inom Stockholms läns landsting.
Du når oss enkelt med bekväm och wifi-utrustad direktbuss från Stockholm.
Om tjänsten
I ditt huvudsakliga arbete kommer du tillhöra vårt team inom kundservice med fokus på externa kunder samt interna verksamheter. Du kommer arbeta med varierade arbetsuppgifter där kundfokus är ett ledord. Teamet ansvarar bland annat för bolagets telefoni, eTjänstekortsadministration, centralkassa samt patientkontor. Du kommer tillsammans med en medarbetare vara med och ansvara för vår telefoniplattform Vision 80/20.6
I ditt arbete ingår:







Om dig
Du har:




Meriterande:



Vi lägger stor vikt vid personlighet och söker dig som brinner för att ge service och hjälpa andra. Du har ett gediget teknikintresse och tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Som person är du engagerad och driven samtidigt som du kan behålla lugnet i stressiga situationer. Du har en förmåga att se lösningar, sätter upp mål och arbetar självständigt tills resultat uppnås med god kvalitet. Rollen innebär omfattande kontakter, vilket ställer höga krav på att du är professionell och tillmötesgående i ditt bemötande samt att du har lätt för att skapa goda relationer. Du är lojal och bidrar till god stämning i gruppen, uppskattar att jobba nära i team och har god samarbetsförmåga.
Vi värdesätter den kvalitet som mångfald tillför vår verksamhet och ser gärna manliga sökande.
Du delar vår värdegrund som bygger på delaktighet, trygghet och respekt.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
2018-04-17
Ersättning
Månadslön
Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-05-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan
Kontakt
Moa Brismo 0176-326438
Företag
TioHundra AB
Adress
TioHundra AB
Lasarettsgatan 6
76144 Norrtälje
Kontorsadress
Lasarettsgatan 6
Jobbnummer
4087350
Sökord