Teknikintresserad inköps- och produktadministratör till myndighe

Perido AB / Administratörsjobb / Gävle
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Gävle, Älvkarleby, Sandviken, Ockelbo, Ovanåker eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Gävle, Hofors, Söderhamn, Östhammar, Hedemora eller i hela Sverige

Perido söker en inköps- och produktadministratör inom IT och telefoni till vår kund; en myndighet som jobbar med och utvecklar Sveriges infrastruktur. Denna tjänst är placerad på deras kontor i Gävle.

I denna tjänst kommer du att få chansen att glänsa med din flexibla och sociala sida då du kommer att hantera administrativa frågor, planering och genomförande av det dagliga arbetet. I detta ingår bland annat:

• Hantera order- och inköpsadministration
• Koordinera leverans av nyanställdas datorer och mobiltelefoner
• Beställa material, dokumentera och föra mötesanteckningar
• Ansvara för generell administration

Som person är du lyhörd, initiativrik och har lätt för att samarbeta med olika slags människor och kan skapa kontakter. Du är ansvarstagande, organiserad, duktig på att planera och prioritera i ditt arbete och har även förmågan att självständigt driva och utveckla arbetsuppgifterna. Har du dessutom ett intresse för IT och telefoni så kan det här vara din chans!

Är det dig vi söker? Varmt välkommen med din ansökan!

Publiceringsdatum
2017-11-21

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasial utbildning
• Erfarenhet av administrativt arbete
• Tekniskt intresse
• Goda datakunskaper
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag i 9 mån med god chans till förlängning. Tillträde omgående.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Är du en ordningsam och strukturerad person? Har du tidigare erfarenhet av administrativt arbete och vill arbeta i en koordinerande roll med många kontaktytor? Då kan vi ha uppdraget för dig!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 90 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar vardagar inom 24 timmar. Ange tjänstens referensnummer 16160SP i ämnesraden.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-21
Ange följande referens när du ansöker: 16160SP
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinavägen 15

Jobbnummer
3813632

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: