Teamledare Storkundsgruppen

Hi3G Access AB Kundservice / Juristjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla juristjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hi3G Access AB Kundservice i Stockholm, Södertälje eller i hela Sverige

3 grundades i december 2000 med visionen att skapa en helt ny plattform för mobil kommunikation. Idag är vi ca 1200 erfarna och drivna entusiaster i ett starkt företag. 3 ägs av Hongkongbaserade Hutchison Whampoa och svenska Investor AB, två resursstarka aktörer med djup branschkunskap. Vi ingår också i ett globalt nätverk som bygger mobila multimediatjänster under namnet 3.
Storkundsgruppen är en del av 3s företagskundservice, där vi tar hand om våra största kunder, flera finns bland Sveriges största företag. Många stora företag väljer idag 3 som mobiloperatör
då vi kan erbjuda en rad spännande affärslösningar såsom mobila kommunikations- och multimediatjänster, växellösningar, mobilt bredband (Sveriges snabbaste), och maillösningar tillsammans med
våra prisvärda företagsabonnemang. I storkundsgruppen servar vi dessa stora kunder, med allt från faktura-, abonnemangs-, och teknikfrågor.Vi arbetar ofta i projektform tillsammans med kunden
och säljaren, för att hitta optimala lösningar för hur kunden vill ha det.  

I rollen som teamledare har du helhetsansvaret för gruppens arbete. Du är chef för 6 personer som består av både projektledare och kundserviceagenter och du coachar dem i deras måluppfyllelse
(professionellt och personligt)och dagliga arbete. Du håller utvecklings-, löne- och resultatsamtal. Du rekryterar och driver projekt.  Teamledaren är en självklar samtalspart med kund och
företagssäljare.

Du som söker bör känna igen dig i följande beskrivning:

• ekonomutbildning
• erfarenhet av att ha arbetat med kundservice och/eller försäljning mot stora företag
• vara kund- och resultatorienterad
• ha en förmåga att skapa struktur i verksamheten
• se tillgänglighet för medarbetare som en självklarhet i ditt arbete
• ha en positiv människosyn
• vara en god relationsbyggare
• besitta personlig mognad och mod
• inneha ledarerfarenhet
• ha ett stort intresse för mobila kommunikations- och multimediaprodukter
Vi erbjuder dig möjligheten att:

• vara med och leda 3's utveckling
• leda och utveckla medarbetare
• utveckla dig själv som ledare
• eventuellt växa in i nya roller på företaget
 

Publiceringsdatum
2008-01-31

Anställningstyp/arbetstider
Heltid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Ansök via vår webbplats »
Sista ansökningsdag 2008-02-21

Företag
Hi3G Access AB Kundservice
Box 30213
10425 STOCKHOLM

Jobbnummer
116395

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hi3G Access AB Kundservice

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hi3G Access AB Kundservice: