Team Manager till Webhelp Nordic

Webhelp Nordic / Försäljningsjobb / Solna
2017-02-26
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Team Manager till Webhelp Nordic" (publicerad 2017-03-15) ⬅️


Visa alla försäljningsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Webhelp Nordic i Solna, Stockholm, Upplands Väsby, Norrköping, Linköping eller i hela Sverige

Är du redo för nästa steg i din karriär? Vi söker nu en inspirerande Team Manager till Webhelp Nordic.

Vi söker dig som idag arbetar som ledare eller som känner att det är dags att ta nästa kliv upp till att bli en ledare. Viktigast är att du är målmedveten, ansvarsfull och framför allt motiverad av att hjälpa våra engagerade medarbetare att prestera ännu bättre. Som Team Manager har du ansvaret för resultat och utveckling inom ditt team och vi lägger stor vikt vid din förmåga att entusiasmera, motivera och förmåga att arbeta mot uppsatta mål. Du rapporterar till Operations Manager.

"En bra ledare är någon som sätter teamet främst. Någon som har glimten i ögat och förmågan att inspirera och utveckla varje individ till att nå nya steg i sin utveckling" - Rasmus Gustafsson, Operations Manager

Publiceringsdatum
2017-02-26

Om tjänsten
Som Team Manager är din huvudsakliga arbetsuppgift att utveckla medarbetarna till att prestera efter våra målsättningar gällande bland annat försäljning och kundnöjdhet. Ditt främsta fokus kommer att vara att stötta agenterna i sitt dagliga arbete samt att främja deras utveckling inom sälj och kundbemötande. Utöver detta innefattar tjänsten även medarbetarsamtal, uppföljning, coaching, verksamhetsplanering samt utbildning.

Vi söker dig som

Är en strukturerad och inspirerande ledare som kan hantera snabba förändringar.
Du är resultatorienterad, målfokuserad och strävar efter att med din entusiasm och ditt engagemang få dina medarbetare att nå och överträffa sina mål. Du har en positiv inställning och brinner för att hjälpa dina medarbetare att utvecklas.

Krav för tjänsten:

• Minst godkänt gymnasiebetyg i svenska A
• Minst godkänt gymnasiebetyg i engelska A
• Minst godkänt gymnasiebetyg i matematik A
• Goda språkkunskaper i svenska och engelska, både muntliga såväl som skriftliga.
• Minimum 3 års arbetslivserfarenhet av Contact Center eller liknande
• Dokumenterad ledarerfarenhet

Meriterande är:

• Kunskaper i svensk arbetsrätt
• Ledarutbildning
• COPC-kännedom
• Erfarenhet av att coacha inom försäljning

Om Webhelp Nordic

Webhelp är ett globalt företag specialiserade inom kundupplevelse, betalningshantering, försäljning samt marknadsföring över sociala och digitala kanaler. Ni hittar oss i 26 länder med 35.000 medarbetare. Vårt huvudkontor ligger beläget i Paris, Frankrike och vi har de senaste 4 åren haft en tillväxt på över 250 %. Våra kontor i Sverige finns placerade i Stockholm, Göteborg, Kalmar, Östersund och Piteå. Vi samarbetar med några av världens mest progressiva varumärken som Sky, Shop Direct, Bouygues, Direkt Energie, KPN, Vodafone, La Redoute, Michael Kors och Valentino.

Som medarbetare hos Webhelp får du alla verktyg som krävs för att lyckas genom utbildning och kontinuerlig coaching. Vi erbjuder goda utvecklingsmöjligheter och du kommer att få en bra grund att stå på för en fortsatt framtida karriär. Du får lära känna många härliga arbetskollegor som bidrar till Webhelps positiva arbetsklimat!

Webhelps Värdeord

Webhelps värdeord är: Lead, Learn, Share. Våra värdeord beskriver vad vi anser är viktigt i vårt dagliga arbete. De beskriver hur vi arbetar och hur vi vill uppföra oss för att lyckas göra vårt allra bästa i varje stund.

Som arbetsgivare brinner vi för att det ska vara:

• Fun & Social
Vi tycker det är spännande att möta kollegor och kunder.
• Learning & Growing
Vi älskar att utvecklas och lära oss nya saker.
• Challenges & Recognition
Vi tror på att ge, få och bekräfta våra prestationer.

Om jobbet

Region
Stockholm

Arbetstid / Varaktighet
Tillsvidareanställning, heltid (6 månader provanställning)

Arbetstid: 08:00-17:00

Startdatum för tjänsten: Snarast möjligt

Lön / Förmåner
Enligt kollektivavtal
Friskvårdsbidrag
Massagebidrag

Varaktighet, arbetstid
08:00-17:00 Tillsvidareanställning, heltid (6 månader provanställning)

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Filippa Larsson filippa.larsson@nordic.webhelp.com

Företag
Webhelp Nordic

Adress
Webhelp Nordic
Solna Torg 3
16904 Solna

Kontorsadress
Solna Torg 3

Jobbnummer
3341974

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Webhelp Nordic

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Webhelp Nordic: