Team Manager till Viasat - Östersund

GoExcellent Sweden AB / Försäljningsjobb / Östersund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla försäljningsjobb i Östersund, Krokom, Åre, Ragunda, Ånge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos GoExcellent Sweden AB i Östersund, Piteå, Solna, Stockholm, Göteborg eller i hela Sverige

GoExcellent Group är specialiserat på att driva contact centers i Norden. Med ca 25 miljoner kundkontakter per år, en omsättning på 90 miljoner euro, verksamhet på 13 orter och 2 000 personer på lönelistan har GoExcellent blivit en av de största contact centerspecialisterna i Norden. Bland kunderna finns företag som Canal Digital, Nespresso, Fortum och Bonnier. Huvudkontoret ligger i Solna utanför Stockholm och man har contact centers i bland annat Köpenhamn, Helsingfors och Oslo.

Genom att ge våra medarbetare på GoExcellent rätt kompetens, teknologi och processer blir våra kunder mer framgångsrika.

Vi finns på http://www.facebook.com/GoExcellent.se

Som Team Manager är ditt fokus att utveckla ditt team till att nå våra målsättningar inom bland annat försäljning och kundnöjdhet. Som Team Manager har du ansvaret för försäljningen inom ditt team och vi lägger stor vikt vid din förmåga att entusiasmera, motivera och förmåga att arbeta mot uppsatta mål. Team Manager rapporterar till Operations Manager.

Vi arbetar med det coachande förhållningssättet som metod och stöttar genom kontinuerlig medlyssning. Utöver detta innefattar arbetsuppgifterna också att genomföra utvecklingssamtal, analyser, verksamhetsplanering och utbildning.

Du är en driven person med erfarenhet av försäljning och kundservicearbete. Du är en strukturerad och inspirerande ledare som kan hantera snabba förändringar.

Du är resultatorienterad, målfokuserad och strävar efter att med din entusiasm och ditt engagemang få dina medarbetare att nå och överträffa sina mål. Du har en positiv inställning och brinner för att hjälpa dina medarbetare att utvecklas.

Som arbetsgivare ställer GoExcellent höga krav, men erbjuder samtidigt ett spännande och omväxlande arbete. Det är din personlighet och attityd som är avgörande.

Du har:

• Minst godkänt gymnasiebetyg i svenska A
• Minst godkänt gymnasiebetyg i engelska A
• Minst godkänt gymnasiebetyg i matematik A
• Goda språkkunskaper i svenska, både muntliga såväl som  skriftliga, samt engelska

Meriterande är:

• Kunskaper i arbetsrätt
• Tidigare ledarerfarenhet
• Ledarutbildning
• Erfarenhet av att coach inom försäljning
• Minimum 1 års arbetslivserfarenhet av Contact Center eller liknande.

Vad erbjuder vi?

• Alla verktyg du behöver för att lyckas, genom utbildning och kontinuerlig coachning.

• Goda utvecklingsmöjligheter

• Ett teamsprit utanför det vanliga

• En öppen och modern företagskultur

• Friskvårdsbidrag

• Massage bidrag

Ansökan sker via registrering av cv och personligt brev.

Du är välkommen med din ansökan omgående, då vi löpande genomför Intervjuer.
Sista ansökningsdag är den 5 maj. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidareanställning (anställningen inleds med en 6 månaders provanställning). Arbetstiderna är varierande på dagtid, kvällar och helger. Dag 8-22, Helg 10-19 Startdatum: 2016-06

Publiceringsdatum
2016-04-26

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-05-25
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sofia Stenqvist, HR Business Partner
Marie Kvarnlöf, Operation Manager +46 8 5010 4000

Företag
GoExcellent Sweden AB

Adress
GoExcellent Sweden AB
Armégränd 5
83132 Östersund

Kontorsadress
Armégränd 5

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2807398

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från GoExcellent Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos GoExcellent Sweden AB: