Talar du holländska och vill jobba på Klarna?

I Need U Need AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos I Need U Need AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Året var 2005 och e-handeln hade då länge varit otrygg. Med en idé om att erbjuda trygga och enkla betalningslösningar startades samma år företaget Klarna. Sex år har gått och vi har vuxit till ett ambitiöst och kreativt gäng på 500 stycken. Vi har blivit utsedda till Årets företag -07, ökat omsättningen med 13 570 % och lyckats bli marknadsledande i Norden. Klarna är idag delägt av Investment AB Öresund och Sequoia Capital - ett bolag som såg samma potential i Google, YouTube och Apple Computer, som i oss. Det tycker vi är en bra början.

Publiceringsdatum
2011-08-09

Dina arbetsuppgifter
Klarna fortsätter att växa, både på nya och befintliga marknader. Nya e-butiker ansluter sig ständigt och för att klara de höga servicekraven som butikerna ställer behöver de förstärka sina team både på kundtjänst och på den administrativa avdelningen. Du kommer att arbeta mot kunder och företag och ditt arbete innebär att ge dem snabb och professionell service med både administrativ support via telefon och mail. Du jobbar i ett team som har hög kompetens och det finns alltid någon att fråga. Klarna är ett växande företag och vi uppskattar om man kommer med kreativa idéer som kan förbättra både avdelningen och hela Klarna.
Vem är du?
Vi söker dig med ett stort sinne för service. Du har en avslutad gymnasieutbildning och kan ha läst några kurser på högskola eller KY-utbildning. Du har arbetat med service och trivs i roller där du har mycket kundkontakt. Du har holländska som modersmål och talar engelska eller svenska utöver det. Du är en driven och utåtriktad person som trivs när du får arbeta tillsammans med andra och jobba mot gemensamma mål. Att bidra till gruppens framgång är en självklarhet för dig.
Wie ben jij?
Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands
Je spreekt en schrijft vloeiend Zweeds of Engels aangezien je wordt opgeleid in het Zweeds of Engels
Je houdt ervan actief te zijn en vindt het leuk om te kunnen tonen wat je kan
Je bent sociaal en houdt ervan om klanten goede service te bieden
Je bent nauwgezet en hebt goede kennis van het Officepaket, vooral Excel
Tjänsten är en bemanning och kommer att tillsättas så snart vi hittat rätt kandidat, skicka därför din ansökan redan idag!
Välkommen med din ansökan till annons157@ineed.nu . Skriv ditt namn och bifoga CV samt personligt brev i mailet. Vid eventuella frågor vänligen kontakta Anna Nordin på 08-522 377 17.
iNEED är bemannings- och rekryteringsföretaget som via filmade platsannonser och videopresentationer gör mötet mellan person och organisation mer levande. Med hjälp av sociala medier som Facebook, Twitter och LinkedIn kombinerar vi search och traditionell rekrytering.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-09-08
Ansökan kan skickas till e-postadress: annons157@ineed.nu

Kontakt
Anna Nordin, Rekryteringskonsult, 0852237710 (växel), anna.nordin@ineed.se

Företag
I NEED U NEED AB

Adress
I NEED U NEED AB
Holländargatan 20
11160 Stockholm

Kontorsadress
Holländargatan 20
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-52237710

Jobbnummer
998104

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från I Need U Need AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos I Need U Need AB: