Sveriges bästa callcenterpersonal

Länsförsäkringar Älvsborg / Bankjobb / Vänersborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla bankjobb i Vänersborg, Trollhättan, Essunga, Grästorp, Uddevalla eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Länsförsäkringar Älvsborg i Vänersborg, Trollhättan, Uddevalla, Mellerud, Ale eller i hela Sverige

Länsförsäkringar är ett unikt bolag. Vi ägs av våra kunder, vi är också lokala och erbjuder en helhetslösning som ingen annan kan. Sedan starten 1841 som försäkringsbolag är vi nu också en bank, en fastighetsförmedling och en larmcentral. Men kärnan i vår verksamhet är fortfarande densamma - att förmedla trygghet till invånarna i vårt område. Vi är både marknadsledande och har landets mest nöjda kunder inom bank, försäkring och fastighetsförmedling. Dessutom har landets ekonomistudenter i 15 år i rad utsett oss till branschens mest attraktiva arbetsgivare.

Vår vision lyder "Tillsammans skapar vi trygghet och förverkligar drömmar".
Vill du bli en av oss? I så fall delar du också våra grundläggande värderingar om äkthet, tillit, mod och tydlighet. Så behandlar vi varandra i vårt bolag.




Publiceringsdatum
2017-03-22

Beskrivning
Sveriges mest nöjda kunder kräver Sveriges bästa callcenter!
Som del i vårt fantastiska callcentergäng har du en av bolagets viktigaste uppgifter.

Vårt uppdrag är att öka servicen till nya och befintliga kunder via telefon och erbjuda det bästa för kunden. Med vårt kundfokus hoppas vi att våra kunder förblir Sveriges mest nöjda och att fler får ta del av våra produkter och tjänster.

Vår målsättning är att skapa ett attraktivt Callcenter med god teamkänsla, ett öppet feedbackklimat och en anda som genomsyras av hårt arbete och mycket glädje.

Dina arbetsuppgifter
Kontakta nya och befintliga kunder med erbjudande om behovsanpassade trygghetslösningar utifrån våra produkter. Du kommer jobba i huvudsak med proaktiv försäljning men även hantera inkommande samtal.

Kvalifikationer
Vi ser det som positivt om du har utbildning eller arbetslivserfarenhet inom försäkring, bank eller försäljning.

Dina personliga egenskaper
Vi tror att du är driven, ambitiös, målmedveten och tycker om att arbeta med kunder och försäljning via telefon. Du är tävlingsorienterad och triggas av uppsatta mål. Du har god förmåga att skapa tillit och kommunicera våra värderingar. Vi vill också att du har god datorvana och goda kunskaper i att uttrycka dig i såväl tal som skrift.

Inom ramen för vårt mångfaldsarbete kommer vi eftersträva att skapa en gruppsammansättning som avspeglar våra kunder och deras behov.

Anställningsvillkor
Tjänsten är en timanställning med arbetstid Måndag-torsdag, klockan 13- 21 alternativt 17-21 med viss flexibilitet. Utbildning inom våra produkter, system och kundmötet sker inom ramen för introduktionen.

Har du frågor är du välkommen att kontakta Jenny Smith, Försäljningschef Callcenter 0521-27 31 06.

Vi behandlar ansökningarna löpande.

Varaktighet, arbetstid
Kan variera. Tillträde: Enligt överenskommelse Visstidsanställning

Ersättning
Timlön + provision

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-04-15
Ange följande referens när du ansöker: 2017/10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jenny Smith, Försäljningschef Callcenter 0521-273006
Roger Rönnerhag, HR 0521-273026

Företag
Länsförsäkringar Älvsborg

Adress
Länsförsäkringar Älvsborg
Vallgatan 21
46228 Vänersborg

Kontorsadress
Vallgatan 21

Jobbnummer
3389493

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Länsförsäkringar Älvsborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Länsförsäkringar Älvsborg: