Sveriges bästa arbetsplats söker Affärsområdeassistent

Key Solutions / Kontorsjobb / Göteborg
2015-05-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Sveriges bästa arbetsplats söker Affärsområdeassistent" (publicerad 2015-05-22) ⬅️


Visa alla kontorsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Key Solutions i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Key Solutions är ett expansivt och modernt säljbolag. Vi erbjuder kvalificerade och kompletta sälj- och marknadsföringslösningar med fokus på mervärde, resultat, varumärkesbygge samt ökad lönsamhet för våra marknadsledande samarbetspartners inom Event, Media, IT och Telecom.

Nu söker vi en Affärsområdesassistent till vårt kontor centrala Göteborg.

Publiceringsdatum
2015-05-21

Dina arbetsuppgifter
• Hantera mail och telefonsamtal
• Understöd i framtagning av formella brev som signeras av chef
• Strukturera mötesbokning och affärsområdeschefens agendor
• Personaladministration i form av redovisning av kvitton och körjournaler. Även sjukdom och ledighet
• Ge understöd till hela organisationen med administrativa uppgifter
• Resebokningar
• Sortera och ordna med inkommande fakturor
• Hjälpa till att arrangera evenemang
• Granska och bedöma diverse beställningar. Se till att dessa hålls inom rimliga kostnader
• Hjälpa till administrativt vid nyanställningar. D.v.s. diverse beställningar av arbetsredskap och dokument
• Ordna med semesterplaneringar

Kompetens och erfarenhet:

Du ska kunna prioritera dina arbetsuppgifter under tempo. Du är driven, öppen och har lätt att arbeta med många uppgifter samtidigt.Det är meriterande med erfarenhet inom branschen men inte nödvändigt. Vi ser att du som söker har:

• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.

• Mycket goda kunskaper i Officepaketet.

Gällande personliga egenskaper är det av största vikt att du är positiv, kostnadsmedveten och flexibel. Du skapar kontakter och har hög social kompetens. Du tar eget ansvar och vågar fatta beslut, du är driven och älskar utmaningar.

Fördel med B-körkort, men inget krav (tjänstebil kan förekomma).

Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid

Omfattning: Heltid, tillsvidare

Plats: Göteborg, men resor förekommer i tjänsten

OM KEY SOLUTIONS:

Key Solutions har blivit utsedda till en av Sveriges och Europas bästa arbetsplatser flera år i rad av Great Place to Work Institute. Företaget består idag av ca 100 fantastiska medarbetare i form av account managers, säljare, eventsäljare, d2d-säljare och teamledare med flera. Vi har idag kontor i centrala Stockholm, Göteborg, Malmö och Västerås och kommer inom kort att expandera verksamheten till fler länder. Företaget består av intelligenta och drivna människor som sprider positiv energi omkring sig. Vi arbetar hårt samtidigt som vi har mycket roligt på jobbet!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-06-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Key Solutions jobb@keysolutions.se

Företag
Key Solutions

Adress
Key Solutions
Munkgatan 20D
72212 Västerås

Kontorsadress
Munkgatan 20D 722 12, Västerås

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2304766

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Key Solutions

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Key Solutions: