Supporttekniker / deltid / helpdesk / 1 st line support

Bravura / Supportteknikerjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2017-04-24

Företaget
Vår kund är ett stort tjänsteföretag som erbjuder helhetslösningar inom IT både till privat och offentlig sektor. För att snabbt komma in i rollen erbjuder företaget en betald utbildning och efter studierna finns det goda möjligheter att stanna kvar i bolaget.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som helpdeskmedarbetare ger du teknisk support till företagets kunder. Arbetsuppgifterna innebär bland annat installation, felsökning och underhåll, främst i Windowsmiljö. Supporten kommer att ske både via telefon och mail, och tillsammans med dina kollegor så sitter du uppkopplad på en telefonslinga.


Kvalifikationer
• Du är just nu studerande med en studietakt på minst 50%
• Tidigare erfarenhet av serviceyrke eller telefonsupport (meriterande)
• Allmän kännedom inom Windows XP/7, Office (2003/2010)(meriterande)
• Engelska och svenska, flytande i både tal och skrift.

För att passa i rollen som teknisk kundtjänstmedarbetare har du ett stort teknikintresse samtidigt som du ser problemlösning som något kul och utvecklande. Du brinner för att ge en förstklassig service och du är inte rädd för att arbeta självständigt med att lösa kundernas problem. Du tycker även om att samarbeta då du arbetar tillsammans med ett team, och du har en förmåga att behålla lugnet även under stressade situationer där arbetsbördan kan vara hög.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Malmö
Lön: Timlön
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: support, service, helpdesk, IT, teknik, telefon, mail, kundservice, kundtjänst, windows, Malmö, deltidsjobb, studentjobb, extrajobb

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-05-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Mattias Röing mattias.roing@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1280

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3453992

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: