Supporttekniker

Telia Sverige AB / Supportteknikerjobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Telia Sverige AB i Norrköping, Linköping, Nyköping, Eskilstuna, Örebro eller i hela Sverige

Har du känsla för service och ett intresse för IT? Trivs du i en kundnära roll där du samtidigt får utveckla dina kunskaper inom IT och teknik? Vi söker nu supporttekniker till Telias team i Norrköping och Karlstad. Välkommen med din ansökan redan idag!
Är det här din nästa möjlighet?
I rollen som customer technical support arbetar du med att förse teknisk support till Telias mindre till mellanstora företagskunder. Du hanterar såväl ärenden via inkommande telefonsamtal som ärenden som inkommer direkt i Telias ärendehanteringssystem. De ärenden du hanterar varierar i omfattning och komplexitet och kan exempelvis röra beställningar av licenser för Office 365, frågor kring fakturor och support för Webhotell, domänadresser. Vidare samarbetar du tätt ihop med säljare och övriga tekniker på Telia. Du blir en del av ett sammansvetsat team som präglas av gemenskap där man stöttar varandra vid behov.
Initialt erbjuds du en utbildning som både innehåller teori och praktik tillsammans med dina kollegor och teamledare. Arbetet sker på plats i Telias lokaler i centrala Norrköping eller Karlstad.
Är det här du?
Vi tror att du som söker har en god kommunikativ förmåga och trivs i en roll med många kontaktytor. Vidare har du en öppen inställning till andra människor och ser ett värde i att samarbeta. Du ser möjligheter i förändringar, har lätt för att anpassa dig efter nya situationer och hjälper gärna till där det behövs. Slutligen är du noggrann i ditt arbete, uppmärksam på detaljer och tycker om att utföra dina uppgifter grundligt.
Din erfarenhet:
Avslutad gymnasial utbildning
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete inom kundservice och/ eller teknisk support, alternativt ett intresse för IT
Goda kunskaper i svenska och engelska.

Mer än bara ett jobb!
Oavsett vilket jobb du söker hos oss, ger vi dig verktygen och stödet du behöver för att styra din personliga utveckling. Vi vill hjälpa dig att utvecklas både på ett personligt plan och i din yrkesroll. Hos oss blir du en del av ett kreativt, motiverande och välkomnade företag där alla kan vara sig själva, med likvärdiga möjligheter att utvecklas. Vi respekterar människor och värdesätter mångfald. Förutom en attraktiv och inkluderande arbetsmiljö erbjuder vi flexibilitet och ett brett utbud av olika förmåner.
Intresserad?
Tveka inte att skicka in din ansökan om du vill bli en del utav vårt team! Om du vill veta mer om jobbet är du välkommen att kontakta rekryterande ledare Jessica Håård på jessica.haard@teliacompany.com.
Vi ser fram emot din ansökan. För att kunna hantera dina personuppgifter på ett säkert sätt, ber vi dig att ansöka via vårt rekryteringssystem. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via e-post eller andra kanaler. Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Sista ansökningsdatum är 23:e augusti.
Welcome to Telia - Let's make better happen!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-08-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Telia Sverige AB (org.nr 556430-0142)
Dalsgatan 7 (visa karta)
602 32  NORRKÖPING

Jobbnummer
8018127

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Telia Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Telia Sverige AB: