Supportspecialist till Telefonisupport

Koncernkontoret, VGR IT, Support Center, Telefonisupport / Supportteknikerjobb / Skövde
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Skövde, Tibro, Tidaholm, Götene, Skara eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Koncernkontoret, VGR IT, Support Center, Telefonisupport i Skövde, Mölndal eller i hela Sverige

Vill du bidra till att skapa Sveriges bästa hälso-och sjukvård och ett hållbart samhälle med tillväxt i hela Västra Götaland? Som Västra Götalandsregionens (VGR) IT-organisation är VGR IT:s uppgift att skapa de rätta tekniska förutsättningarna för VGR:s 53 000 medarbetare, både idag och i framtidens vårdinformationsmiljö.

Vi är 540 medarbetare som varje dag är med och gör skillnad för patienter, medarbetare, besökare och invånare genom att ansvara för drift, support, förvaltning och utveckling av IT-stöden som används i VGR:s verksamheter. Läs mer på www.vgregion.se/it

Ditt uppdrag


Ditt uppdrag som Supportspecialist kommer bland annat innebära att:

• Ge support till VGR 's användare avseende Telefonifrågor
• Ta emot, registrera och avsluta ärenden
• Lösa problemställningar enligt beslutad arbetsrutin
• Vid behov eskalera problem till annan kompetens inom VGR IT eller leverantör

Vad kan vi erbjuda dig?
Som en av Sveriges största arbetsgivare kan vi erbjuda rätt person goda karriär- och utvecklingsmöjligheter. Hos oss får du chansen att utföra ett meningsfullt arbete för samhället där du med dina insatser bidrar till Västra Götalandsregionens vision "det goda livet", samtidigt som du får ett intressant arbetsinnehåll. Vi eftersträvar en god balans mellan arbetsliv och privatliv och värnar om våra medarbetares hälsa. Läs mer om våra förmåner här: http://www.vgregion.se/jobba-i-vgr/sa-ar-det-att-jobba-hos-oss/dinaformaner/

Vi är ett team som kan erbjuda dig ett gott samarbete och härlig gemenskap tillsammans med stimulerande arbetsuppgifter.

Vilka kvalifikationer ska du ha?


Vi vill att du som söker har erfarenhet av:

• Kompetens inom IP-telefoni
• Att ge support inom telefoniområdet
• Liknande arbete med kundkontakt
• Ärendehantering och dokumentation
• Du har förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska

Vi ser att det är meriterande om du har:


• Kunskap inom Cisco-växel
• Van användare av Smartphones
• Kännedom om Västra Götalandsregionen samt erfarenhet av och kompetens inom system som är regiongemensamma för Västra Götalandsregionen

Vem är du?


Vi ser de personliga egenskaperna som mycket viktiga. Du är kommunikativ, lösningsorienterad, god lyssnare, flexibel, sätter kunden i fokus och hanterar kundkontakter professionellt. Du är lättlärd och kan snabbt sätta dig in i nya system och nya tekniker. Du är effektiv vid felavhjälpning och kontakt med kund. Vi ser gärna att du trivs med ett högt tempo och att du kan hantera flera ärenden och processer parallellt. Du är även en ansvarsfull lagspelare som arbetar mot uppsatta mål.

Det är viktigt för oss att du har en helhetssyn samt att du står bakom och kan arbeta utifrån vår värdegrund: Professionalism, Engagemang och Serviceanda.

Publiceringsdatum
2017-09-22

Övrig information
Som organisation eftersträvar vi jämlikhet där alla medarbetare ska ha lika möjligheter och rättigheter till att utvecklas, göra ett bra arbete och trivas på arbetsplatsen.

Om Västra Götalandsregionen
Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland.

Så ansöker du
Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons.

Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.

Varaktighet, arbetstid
100 %. Tillträde: Enligt överenskommelse tillsvidareanställning

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-06
Ange följande referens när du ansöker: 2017/6448
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Eva Heder, Enhetschef 0705-913899
Lotta Antonsson ,Teamledare 0761-285999

Företag
Koncernkontoret, VGR IT, Support Center, Telefonisupport

Adress
Koncernkontoret, VGR IT, Support Center, Telefonisupport
Lillhagsparken 5
40544 Göteborg

Kontorsadress
Lillhagsparken 5

Jobbnummer
3714168

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Koncernkontoret, VGR IT, Support Center, Telefonisupport

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Koncernkontoret, VGR IT, Support Center, Telefonisupport: