Supportmedarbetare till väletablerat företag i Göteborg!

Adecco Sweden AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Är du redo för nästa utmaning? Brinner du för att ge god service och har goda administrativa och organisatoriska kunskaper? Vill du arbeta på ett företag som verkar i en internationell miljö? Då är tjänsten som supportmedarbetare något för dig!



Publiceringsdatum
2018-01-18

Om tjänsten
Företaget hjälper köpare och säljare att hitta varandra och träffas i en av världens största marknadsplatser för flygcharter. De erbjuder även lösningar som effektiviserar flygcharter-marknaden med alltifrån resehantering och fakturering, till kundanpassade sökverktyg och mer. I rollen som supportmedarbetare kommer huvudsakligen dina ansvarsområden vara att administrera data och lösa inkommande problem via telefon och mail. Du kommer även att behöva sköta koordineringen mellan olika personer i företaget för att skapa bästa möjliga lösning för alla parter. Andra arbetsuppgifter som kommer att ingå är:

* Ha en nära dialog via telefon och mail med chefer, säljare och kunder
* Informera och utbilda företagets kunder så att de får ut mesta möjliga av sitt medlemskap i företaget
* Stötta upp grupper internt med bokningar och liknande
* Hantera beställningar av kontorsmaterial
* Stötta upp andra projekt och processer om det efterfrågas



Om dig

Vi söker dig som trivs och utvecklas av att arbeta i en högt-tempo fylld, internationell miljö där man måste ha många bollar i luften samtidigt. Du behöver prata engelska flytande och känna dig bekväm med att bemöta kunder från hela världen i telefon och via mail. Om du är en person som är snabb och gillar att lösa problem, är kreativ och ödmjuk samt en lagspelare så kommer du trivas bra i den här rollen!



Viktigt för tjänsten är:

* Flytande svenska och engelska i både tal och skrift
* Grundläggande dator- och IT-kunskaper
* Att du är en person som trivs i en högt-tempo fylld miljö

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.



Om anställningen

Tjänsten som supportmedarbetare är ett konsultuppdrag med tillsättning omgående. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Uppdraget kommer att fortgå löpande för rätt kandidat.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov, finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.



Om ansökan

Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.

Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Alexandra Fahlström på alexandra.fahlstrom@adecco.se.



Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-01-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexandra Fahlström Alexandra.Fahlstrom@adecco.se 031-725 45 08

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Östra Hamngatan 26-28
41109 GÖTEBORG

Kontorsadress
Östra Hamngatan 26-28

Jobbnummer
3910936

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: