Supportmedarbetare med kunskaper inom lön

Hogia Facility Management AB / Administratörsjobb / Stenungsund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stenungsund, Orust, Lilla Edet, Tjörn, Kungälv eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hogia Facility Management AB i Stenungsund

Hogia Hotel & Restaurant Systems marknadsför och säljer branschanpassade systemlösningar för att hjälpa företag att underlätta och effektivisera hanteringen av deras administration.

Vi erbjuder branschen en helhetslösning med produkter inom såväl HR som ekonomi.

Din nya roll

Supporten är verksamhetens hjärta och har den dagliga kontakten med kunderna. Det gör dig till nyckelperson, vår expert inom löneområdet, och du arbetar nära bolagets övriga funktioner. Din huvudsakliga arbetsuppgift är att lotsa kunden rätt i användar- och systemrelaterade frågor, lösa tekniska problem och hjälpa våra kunder att använda Hogias HR- och lönesystem på bästa möjliga sätt. Vi är ett litet tight team som hjälps åt så du kommer också få ta dig an andra uppgifter. Vi tycker att vi har Sveriges trevligaste kunder, att hjälpa dem till en effektivare arbetsdag är en av anledningarna till att vi tycker så mycket om vårt arbete.

Är du vår blivande kollega?

Vi söker dig som har eftergymnasial utbildning inom lön/HR, eller arbetslivserfarenhet som bedöms som likvärdig. Vi ser gärna att du har erfarenhet av hotell & restaurangbranschen.

För att kunna ge våra kunder bästa tänkbara service har du lätt för att skapa förtroende, är pedagogisk samt uttrycker dig väl i svenska både i tal och skrift för kunder med olika kunskapsnivå. Du trivs bäst i en roll där din förmåga att lösa problem och ge service kommer till sin rätt. För att förstå bakomliggande processer i våra system är det också viktigt att du har en teknisk nyfikenhet. Då arbetet i många fall kan vara händelsestyrt är flexibilitet och samarbetsvilja viktiga egenskaper. Det är en omvälvande tid i vår bransch nu och kunderna står inför stora utmaningar. Vi hoppas att du vill vara med och bidra till vår fortsatta resa tillsammans. Välkommen in med din ansökan!

Vi arbetar med löpande urval.

Om Hogia-gruppen

Hogia utvecklar, säljer och supportar programvaror och IT-system för företag som effektivt vill fokusera på sina verksamheter i stället för krånglig och tidsödande administration. Vi erbjuder allt från mindre bokföringsprogram för enmansföretaget till kompletta, branschspecifika IT-lösningar och -system för exempelvis kollektivtrafik, åkerier, revisionsbyråer, fastighetsbolag och butikskedjor. I Hogiagruppen finns 30 operativa bolag, som vart och ett verkar inom ett väl definierat verksamhetsområde. Vår organisationsform bygger uttalat på småskalighet och entreprenörsanda. Företagskulturen skapar engagerade medarbetare. Tillsammans ger vi våra kunder de bästa tänkbara affärslösningarna. Hogia startade sin verksamhet 1980 i Stenungsund. I dag har den familjeägda koncernen kontor i Norden och Storbritannien och 650 medarbetare. Mer information om Hogia finns på www.hogia.se.

Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: Enligt överenskommelse Tillsvidareanställning

Publiceringsdatum
2021-03-16

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-04-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Hogia Facility Management AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2021/14".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Hogia Facility Management AB (org.nr 556415-4176)

Arbetsplats
Hogia Hotel & Restaurant Systems AB

Jobbnummer
5631917

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hogia Facility Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hogia Facility Management AB: