Supportmedarbetare inom ekonomi till Hogia i Stenungsund!

Adecco Sweden AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
2017-04-28
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Supportmedarbetare inom ekonomi till Hogia i Stenungsund!" (publicerad 2017-05-12) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Har du en utbildning inom ekonomi eller tidigare arbetslivserfarenhet inom området? Är du dessutom redo för en ny utmaning där du får ta tillvara på dessa kompetenser? Då är tjänsten som Supportmedarbetare på Hogia något för dig!

Publiceringsdatum
2017-04-28

Om tjänsten
Hogia-gruppen består av 27 bolag i Norden och Storbritannien med sammanlagt 600 medarbetare. Med programvaror som gemensam nämnare bedriver Hogia-gruppen idag verksamhet inom tre områden: ekonomi- och affärssystem, personaladministrativa system och transportsystem. Du kommer tillhöra Hogia Small Office AB och verksamheten befinner sig i Stenungsund. Du kommer att arbeta i ett team på 6 personer där miljön präglas av glädje, positiv anda och gemenskap. Du kommer att hjälpa Hogias kunder och besvara deras frågor kopplade till ekonomi- och kassasystem och på sikt även deras lönesystem. Du arbetar med telefon och e-post som arbetsredskap och i rollen kommer det att finnas inslag av konsultationer via webben. Det är ett givande och roligt arbete tycker medarbetarna som arbetar på Hogia. Rollen är av en problemlösande karaktär då du även kommer att göra felsökningar i systemet. Din roll innebär även:

* Försäljning av tjänster såsom konsultationer och utbildningar
* Hålla i utbildningar och konsultationer mot kund

Om dig
Vi söker dig som har en utbildning inom ekonomi eller tidigare har arbetat inom området. Du har ett intresse för teknik och behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Det är meriterande om du tidigare har arbetat inom kundsupport och/eller försäljning. Som person har du en social förmåga och ett stort kundfokus. Du drivs av att göra kunder nöjda genom att både ge bästa möjliga kundservice och att erbjuda bäst lämpade produkt. Du är ansvarstagande och trivs i en roll där du får ta tillvara på din problemlösningsförmåga, får arbeta med varierande arbetsuppgifter och ta dig an nya arbetsuppgifter.

Viktigt för tjänsten är:

* utbildning inom ekonomi eller tidigare arbetserfarenhet inom området
* svenska och engelska i tal och skrift
* har ett stor kundfokus och gillar att arbeta med försäljning

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om anställningen
Tjänsten som supportmedarbetare är ett konsultuppdrag med tillsättning så snart som möjligt. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Till att börja med är uppdraget på 6 månader och för rätt person finns stora möjligheter att tjänsten övergår till en anställning direkt hos Hogia.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov, finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.

Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att

kontakta ansvarig rekryterare Alexandra Fahlström på 031-725 45 08.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-05-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexandra Fahlström 031-725 45 08

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Östra Hamngatan 26-28
41109 GÖTEBORG

Kontorsadress
Östra Hamngatan 26-28

Jobbnummer
3467525

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: