Supportmedarbetare

Swedbank Kundcenter / Butikssäljarjobb / Östersund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Östersund, Krokom, Åre, Ragunda, Ånge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Swedbank Kundcenter i Östersund, Piteå, Stockholm, Göteborg eller i hela Sverige

Kundcenter är den stora kontaktpunkten för merparten av bankens kunder. På våra fem orter, som har öppet dygnet runt 365 dagar per år, tar vi mot dryga fyra miljoner samtal, svarar på ca 500 000 mail och möter kunder i sociala medier och via chatt. Vårt övergripande mål är Sveriges bästa kundmöten inom Kundcenter i vår bransch.

Om jobbet Affärssupports målsättning är att utveckla supportområdet i banken och därigenom skapa förutsättningar för framgångsrika kundmöten och andra värdeskapande aktiviteter i Swedbank och Sparbankerna.

Till Affärssupport Låna söker vi dig som vill arbeta i en serviceinriktad och kundfokuserad enhet. Vår kärnverksamhet inom Affärssupport Låna innebär att vi stöttar mäklare och andra finansiella institut och erbjuder där hjälp både per telefon och via mail. Vi har också hand om hela bankens pantbrevshantering och många andra mindre uppdrag.

Rollen innebär mycket kontakter med mäklare och externa banker men också med kollegor inom Swedbank och Sparbanker.

När du arbetar hos oss så erbjuds du ett flexibelt arbetssätt. Vår utgångspunkt är att vi ska kunna arbeta administrativt/ på telefon varannan vecka.

Vi arbetar aktivt med att förbättra arbetssätt och processer i syfte att hela tiden bli bättre på det vi gör och leverera en support med god kvalité.

Våra arbetstider förläggs huvudsakligen under kontorstider.

Tjänsten som ska tillsättas är en tillsvidare tjänst.

Kompetenser som krävs för att lyckas i rollen Du ska trivas med att ta eget ansvar och sträva efter att ge bästa service i varje kundmöte. Du är målinriktad och bidrar till ständiga förbättringar. God samarbetsförmåga är en förutsättning för att lyckas i denna roll.

Det är meriterande med erfarenhet från kreditaffären och/eller kundmötet.

Du kanske tidigare har jobbat med Telefonsupport
Kontorsrörelse
Telefonbank
Backoffice arbete

Möjliga nästa karriärsteg Supportsamordnare
Förbättringsledare
Svensk bankverksamhet, t.ex. rådgivare
Produktbolag, t.ex. produktspecialist
Backoffice arbete

Varför jobba med mig? - Kajsa Hallin Omtänksamhet är något gruppen värderar högt. För mig och gruppen innebär det att vi hjälps åt med utmaningar och stöttar varandra där det krävs. Det är genom detta som supporten och du själv utvecklas.

Jag förväntar mig en öppen kommunikation, ditt engagemang och delaktighet och ger dig ett eget ansvar och mitt fulla förtroende. Vi ska må bra på arbetet och ha roligt tillsammans!

Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.

Inte något för dig? - tipsa en kollega om jobbet!

Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster

Varaktighet, arbetstid
38,5 Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-11-27

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Chef: Kajsa Hallin +46 70 2632052
Finansförbundet: Lisa Uittenbogert
SACO: Anna Hermansson +46 8 58590526

Företag
Swedbank Kundcenter

Adress
Swedbank Kundcenter
10534 Stockholm
10534 Stockholm

Kontorsadress
10534 Stockholm

Jobbnummer
3823440

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Swedbank Kundcenter

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Swedbank Kundcenter: