Support Consultant

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2023-04-25

Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos företaget. Vi kommer berätta mer om företaget vid första kontakt.

Om företaget
Företaget är ett väletablerat och stabilt tillväxtföretag som sedan 2001 erbjudit en helhetslösning för projekt-, portfölj- och resurshantering för kunder inom både privat- och offentlig sektor, så som Husqvarna, Sandvik, Swedavia, Saab, ICA och Assa Abloy. Företagets projektverktyg har en hög användarvänlighet, kraftfull funktionalitet, hög säkerhet, goda integrationsmöjligheter och ger kunden möjlighet att själv hantera drift eller använda företagets certifierade molntjänst. De har idag 55 anställda fördelat på avdelningar för utveckling, testning, marknadsföring, verksamhetskonsultation, leverans, support och administration. Företagskulturen präglas av en god gemenskap, umgänge och stolthet över arbetet och har blivit utsett till en av Sveriges bästa arbetsplatser.

Företaget erbjuder:
• 5000 kr i friskvårdsbidrag
• Ett omfattande förmånspaket, då det bland annat erbjuds förmånsportalen Benify till alla anställa
• Nyrenoverande lokaler i centrala Göteborg
• En varierad roll med stort eget ansvar och goda utvecklingsmöjligheter

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Support Consultant kommer du att möta företagets kunder i den första kontakten när de behöver support. Du kommer att handlägga, felsöka och utreda ärenden. Samtidigt samordnar du företagets ärendeflöden genom att bedöma, prioritera och eskalera ärenden till rätt team/funktion.

Du kommer även att hantera internsupport för företagets anställda. Det kan vara varierende frågor som är relaterade till företagets produkt, till frågor som handlar om interna verksamhetssystem, eller mjuk- och hårdvaruproblem på klientnivå. Arbetsuppgifterna omfattar även installation av datorer, hantering av behörigheter och konton till interna system, konfiguration och underhåll av skrivare och annan utrustning på företagets kontor.

• Första kontakten med kunder kring supportärenden
• Internsupport för företagets anställda
• Samordnar företagets ärendeflöden

Vi ser att du behöver inneha följande kompetenser:
• Erfarenhet av att arbeta med kundsupport
• Servicekänsla och ett driv för att bygga kundrelationer
• Intresse och grundläggande förståelse för webbapplikationer

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Erfarenhet av att arbeta med kundsupport
• Servicekänsla och ett driv för att bygga kundrelationer
• Meriterande med relevant eftergymnasial utbildning
• Flytande i Svenska och Engelska

Vi tror att du som söker är en person med sinne för struktur och problemlösning som trivs i en roll där du får ge god service till andra. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att planera och prioritera ditt arbete utefter de ärenden som uppkommer. Att leverera lösningar till andra ser du som motiverande och du trivs i en dynamisk roll som innebär förändrade direktiv.

Övrig information:

Start: Vid överenskommelse
Plats: Göteborg
Lön: Vid överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-05-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Navid Parsa
navid.parsa@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
7696921

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: