Supply Chain Administrator sökes till Helsingborg

Manpower / Administratörsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Manpower i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige

Till vår uthyrningsverksamhet söker vi en administratör för arbete på kunds Supply Chain-avdelning. Som stödjande funktion för avdelningen får du en god överblick av verksamheten och en varierad arbetsdag. Du kommer att arbeta brett, ha mycket interna kontaktytor och vara viktig hjälp för avdelningen i en verksamhetsnära roll. Kunden är verksam på global nivå och är bland de största företagen inom sitt segment.

Rollen

Ditt arbetsområde kommer att täcka flera områden. Huvudsakligen arbetar du med att lägga upp inköpsorder i SAP, kontrollera fakturor och med lageravstämning i flera led. Vidare kommer du även att agera stöd för kollegorna på avdelningen. Du får möjlighet till en varierad vardag med mycket interna kontakter. Du är placerad på kontoret i centrala Helsingborg. För tjänsten kommer du att bli anställd av Manpower och arbeta i kundens verksamhet med start omgående på ett längre uppdrag.

Vem är du?

Vi ser gärna juniora profiler för denna tjänst. Kanske har du precis avslutat en utbildning mot Supply Chain eller har jobbat något år inom detta. Du har goda kunskaper i Excel och har lätt för att lära dig nya system. Din engelska är bra i både tal och skrift och likaså din svenska.

Som person ser vi gärna att du är strukturerad och har processförståelse. Du har en positiv grundinställning där du ser möjligheter framför problem och sätter ett stort värde i att avsluta det du påbörjar. Du är initiativtagande och har ett analyserande förhållningssätt. Din samarbetsförmåga är god och du är tydlig i din kommunikation. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet i denna tillsättning.

Vad kan ni erbjuda mig?

Rent formellt bygger en anställning hos Manpower på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär av försäkringar, tjänstepension o.s.v. och goda fackliga relationer. Det som skiljer är att du blir anställd hos Manpower, men arbetar på uppdrag hos vår kund. Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.

Hur söker jag jobbet?

Sök tjänsten via ansökningsknappen (på Manpowers hemsida). Registrera ditt CV via www.manpower.se. Notera att vi inte tar emot ansökningar via e-post eller brev. Urval och intervjuer sker löpande därför kan tjänsten bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Har du frågor kring tjänsten?

För snabbast svar går det bra att maila mig på och du kan även nå mig per telefon på 042 37 16 16.

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Temporary

Publiceringsdatum
2017-04-28

Ersättning
Ej angivet

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-05-12
Ange följande referens när du ansöker: 20470
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Olivia Håkansson ohakan@manpower.se 042 37 16 34

Företag
Manpower

Adress
Manpower
25278
25278 1283

Kontorsadress
Manpower

Jobbnummer
3467944

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Manpower

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Manpower: